1.513 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

Nu må jeg sg trække de tunge veksler på Jer Nu må jeg sg trække de tunge veksler på Jer

Nå folkens.
Nu er det blevet min tur til at bede om hjælp. Det er lidt svært for mig det her...
Men jeg er nødt til at komme med en længere forklaring først.

Det drejer sig om min brors motorcykel.
Mange af Jer kender ham godt.

http://www.motorcykelgalleri.dk/bruger/44213-kristian_j

Jeg har selvfølgelig fået hans accept til at forklare situationen.

Kristian lider af angst og depression. Han har derfor perioder, hvor han ikke kan overskue noget og er i kulkælderen.
Det, at køre på kværn har altid været hans store glæde.
Ydermere har han for nyligt mistet sit job, delvist pga angsten.

Desværre crashede han på den for et par år siden og pga angsten, det at være blevet far og dermed mangel på tid og overskud, er kværnen ikke blevet ordnet endnu.

Jeg har prøvet at hjælpe så godt, jeg kan, men jeg har også meget at se til, med skiftende arbejdstider, barn osv osv. I kender selv situationen, mange af Jer.

Nu skal jeg imidlertid ovenikøbet skilles og pga hussalg osv, så har jeg nu endnu mindre tid.

Men jeg vil SÅ gerne se ham komme ud og køre på sin elskede Blade i år.

Derfor spørger jeg Jer:

Er der nogle af Jer, der vil hjælpe ham og bruge en dag på at få samlet og få styr på så meget som muligt, for at han kan komme ud på vejene i år? Han fylder år d 20. marts så det kunne virkelig være en glædelig overraskelse.

Det drejer sig om en 1992/1997 Honda Fireblade (den i hans profil)

Vi har fået motoren, gaffel, svinger, hjul, bremser og bagstel, clip-ons osv på.

Vi mangler nogen med lidt mc-viden til at smide kæde (nogen med kædeværktøj) på, tjekke at vi har monteret alt korrekt, hjælpe med el, kåbedele, tank osv. Vi skal også bruge en, der kan lege med glasfiber. Der skal monteres 2 de-linser i hans nyindkøbte racerkåbe.
Bagsiden af medaljen er, at han selv skilte cyklen ad, så delene har ikke været mærket og sorteret på nogen som helst måde..

Jeg ved godt, at det er en rigtig stor tjeneste, jeg beder om!!!

Jeg forestiller mig, at finde en dag med lunt vejr snarest.
Det bliver sandsynligvis i en kolonihave i Dragør på Amager.
Vi har det meste i værktøj og en Haynes-bog samt diverse print.

Vi kan desværre ikke betale jer noget for det, men der bliver pizzaer, sodavand, øl, slik og chips i rigelige mængder til alle.

Jeg håber virkelig at I vil hjælpe os. Jeg vil sgu gerne være en super bror!

Mvh
Jakob

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rens Terrasse+ olie 7.000 kr.
  • Se på strøm til komfur - flytte ledning til ny gruppe? 2.000 kr.
  • Fejl på opvaskemaskine 870 kr.
  • Spørgsmål 400 kr.
  • Tømrer skotrende 2.599 kr.
  • Elektriker 850 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nu må jeg sg trække de tunge veksler på Jer
Kommentér på:
Nu må jeg sg trække de tunge veksler på Jer

Annonce