{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.600 visninger | Oprettet:

Mc til vinter brug {{forumTopicSubject}}

Hej alle,

Gå med tanken om at skifte min gsxr 600 fra 97 med noget som kan bruges hele året og som også kunne være sjovt om sommeren så har kikket på noget motard noget som xt 660 og i den stil men er det også noget som kan bruges som vinter cykel bare med andre dæk eller kan alle cykler i teorien bruges om vinteren bare med de rigtige dæk? Bare en tanke men en yamaha mt 03 ville den også kunne virke fint,

Men har kikket lidt på motard fordi jeg tænker at de måske også kunne tage en lille tur på en stand eller i en skov hvis man fik mulighed for sådan noget og der ville en street maskine måske komme lidt til kort??

Er med på at man skal være meget mere efter den med hensyn til vaske den med hensyn til salt og andet,

Men lad mig høre hvad folk har at sige til det,

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mc til vinter brug
  • #1   30. aug 2013 Uanset hvor godt du vasker den vil den ruste både indvendig og udvendig.
    Jeg har selv kørt vinterkørsel på mc i en del år

• #2   30. aug 2013 Når okay er jeg lidt ked af at høre.. Men tak for svaret hvært fald.

• #3   30. aug 2013 Der er en grund til man undervognsbehandler biler, og de ruster alligevel væk

• #4   30. aug 2013 Hmm.. En dl 650 kan ruste det den vil.. smiley
    Det kan man ikke se for hele herligheden er pakket ind i plast.. smiley
    Rengøring an klares af Regnvejr og så tørre efter med en fiber karklud smiley
    En motard er det ikke.. Om den er køn..?. Naah.. ? heller ikke smiley

Men trofast som dit klokkeværk.. Dvs. Virker hvergang.. smiley
    og napper da også lige de 2-4000 km ekstra ferie eller oplevelses kørsel du nu måtte have oveni om året.. smiley

22kilo napper den om året uden et kny.. smiley i al slags vejr!
    ( jeg tager kun bilen de dage der ligger is på selve vejbanen, - hvilket i vores del af landet er sammenlagt ca. 18 - 22 arbejdsdage om året.. )

Kedelig at køre på..? Kommer an på så meget.. den har kuns 70 hk at rutte med.. Med det er nok til at have sjov og total gennemskuelig kurvekørsel gennem alperne med fuld oppakning..;-) ( mer af det må vi ha'..!)
    ( men der kan du selvfølgelig også ha sjov m en MZ 150.. smiley ;-))
    Alligevel nok til at pendler turene er uundværligt underholdende.. smiley

Sliddele ca. Pr. År er individuelt, - men for mit vedk.:
    1 til 1,5 kæde og fortandhjul - 1 bagtandhjul.
    2 bagdæk 1 fordæk.
    0,5. Sæt bagklodser - ml. 1-2 sæt forklodser afhængig af udflugterne.. smiley

Den er fortrinlig på grusveje, man ved præcis hvor bagenden er, - men for tung/stor/høj.. Til at det er "motard-sjov" smiley

Held mæ det du nu måtte vælge.. smiley

Kommentér på:
Mc til vinter brug

Annonce