1.827 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

man skal være vågen ved internet handel man skal være vågen ved internet handel

hej mcg syntes lige jeg ville dele denne oplevelse med jer
jeg har idag gået og hygget mig med at skift hjullejre på min trailer
der sidder to koniske ruller lejre og en pakdåse i hvert hjul
fandt dem for en ugen siden på en internet side til 398,75 som det han kaldte et hjullejre sæt complet, men hvis man tager lejre og pakdåsen enkelt vis og lægger i kurven så koster de kun 287,25 og langt de fleste køber vel et sæt og bliver der med snydt for 111,50 pr side rent tilfældigt jeg opdagde det syntes de er nogle svin så jeg ville ikke handle der heldigt for mig for fik dem igennem en leverendør til firmaet til 170 pr side:)

så moralen er venner tjek prisen ordentligt og regn ikke med internet handel altid er billigts;)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Empty a pond, remove the fishes and stones around it. 4.500 kr.
  • Brusearmatur 1.000 kr.
  • Montering af stikkontakter til hvidevarer 1.650 kr.
  • Udskiftning af 6 fliser i et toilet. Budget 1500,- 1.500 kr.
  • Rengøring, klipning, oprydning mv af lille gårdhave 1.780 kr.
  • Lagt fliser 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  man skal være vågen ved internet handel
  • #2   19. jan 2013 Havde samme oplevelse forleden, har gennem lang tid kikket på et nyt sæde til yamahakkeren havde så lavet sædet som jeg ville have betalte jeg de 313 pund det kostede med gel sæde og det hele. Ca 3000kr.
    Så så på min netbank at der er hævet 2300kr, så den valuta jeg har betalt i er i euro, så det blev lige 700kr billigere. Typisk nethandel.
    T

• #3   19. jan 2013 Tja, det kunne jo også være et andet mærke.

når vi køber dele på arbejdet, så er der også næsten altid nogen alternative vare til en mindre pris, men også dårligere kvalitet.

• #5   20. jan 2013 @morten p

tja det er skf lejre begge steder og man kan jo ikke sammenligne hvis det ikke er samme produkt vel

• #7   20. jan 2013 tja her i byen , var der en der sæson efter sæson solgte jordbær , 8 kr bakken 3 for 25 (en del år siden) mange valgte de 3 for 25 smiley

Kommentér på:
man skal være vågen ved internet handel

Annonce