Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Min tørretumbler skal tilsluttes en kontakt. Den skal løftes ned af vaskemaskinen og løftes op igen. 800 kr.
  • Ophæng af 2 spejle + en lampe 1.090 kr.
  • Strøm under min vask 750 kr.
  • Opsætning af svævehylder og billeder 500 kr.
  • Mit toilet tager ikke nok vand ind 1.200 kr.
  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skal man bare være ligeglad????
  • #1   26. okt 2010 Har du lyst til at have den på siden, og ellers "tar det som en mand" når/hvis du på et tidspunkt skulle få en bøde for det, så synes jeg du skal sætte den på siden...
    Ikke den værste lovovertrædelse man kan lave efter min mening

• #2   26. okt 2010 Jeg kan også bedst lide at køre 200 km/t i byzonen (med blind for øjnene, på fortovet og skidefuld) - skal jeg så ikke bare fortsætte med det....? smiley

• #3   26. okt 2010 hvis du er villig til at ta skraldet. bøvlet med politiet og etv bøder er det jo op til dig smiley kan selv bedst li at pladerne sidder lige bag dækket synes der er symetri i det. og nok mindre vindmodstand. hvis det skal være på siden og det skal være lovligt må du jo købe en lauge jensen mc. han har fået det type godkendt at de sidder på siden.

• #4   26. okt 2010 Min sidder ude på siden..

Jeg synes den sidder rigtig godt der.

(link fjernet)

Vindmodstand er ikke noget jeg mærker til pga den sidder der.

Om hr betjent kan lide den sidder der... Tjaaaa har ikke snakket med ham om det endnu ; )

• #5   26. okt 2010 det kommer an på om du har andre ting du ikke vil ha gennemgået ! det er stensikkert noget der får politiet til at stoppe dig .

• #6   26. okt 2010 tror nu nok at det kan laves lovligt det er noget med hvilken vinkel den sidder i så den er læselig og at man skal have et baglys / indikator i begge sider af cyklen

• #7   26. okt 2010 Jeg har forhørt mig ved en politimand da jeg lavede min cykel om...

Jeg fik afvide at jeg måtte ikke have den siddende på siden af cyklen.

Hvis jeg bliver stoppet vil jeg dog prøve at forklare at jeg havde søgt på det på nettet og at jeg synes det var meget forvirrende med reglerne men at jeg nåede frem til at den bare skulle sidde bag bagakslen.... : ) så må vi se om jeg slipper med en advarsel ; )

Det er da forsøget værd : )

• #8   26. okt 2010 er der ikke et problem med at baglygten sidder længere til venstre end blinklys.? i mørke ser det ud til du skal dreje til højre når du blinker til venstre.

• #9   26. okt 2010 Jo det skulle man tro... Men jeg har ikke haft nogle bagved endnu der har dyttet af mig...
    Tror også det hjælper lidt at jeg har blinklys i styrenderne.....

• #10   26. okt 2010 det er der da ikke noget problem i så længe den kan ses fra en 30 graders vinkel så er det jo lovligt

• #13   26. okt 2010 Du ka' købe et TÛV godkendt sidemonteringssæt. Så er det fuldt lovligt

• #14   26. okt 2010 Så længe dit blinklys sidder ydderst er det da legalt nok... c",)

• #15   26. okt 2010 Rass, det er ikke nok, da pladen ikke vil kunne ses fra den modsatte side, hvis man står i en lidt skrå vinkel

• #16   26. okt 2010 en bøde på 500 kr en tur omkring synshallen, , et fy fy.. så kan det ikke gå værre, så vær ligeglad hvis du syntes.. gi den gas.. mvh hc

• #18   27. okt 2010 har ikke mødt en betjent endnu der kunne svare på noget somhelst der angå loven og om dn sider på siden eller lige bag bahhjullet tror jeg ikke de ved en fløjtende fis om... ved så længe den er synlig for bagfra kommende så sker der sku nok ikk noget der... og hvis der gør ja så han man fået endnu en grundt til ikke at stoppe nå de blinker

• Claus L
    Claus L Tilmeldt:
    aug 2006

Følgere: 3 Emner: 11 Svar: 235
    #19   27. okt 2010 Hvor kan man evt. købe et TÛV godkendt sidemonteringssæt.. ?

Kommentér på:
Skal man bare være ligeglad????

Annonce