2.832 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

knust mit højre ben . mc ,ulykke knust mit højre ben . mc ,ulykke

hej alle ..
blev som sagt kørt ned på mc 15,08,sidste år ,, fik brækket ben + revet hæl næsten af ,,har jern i ben ,,,
går med stærke smerter , 100-150 mg morfin hver dag ...var lige en tur på sygehus i nat ... da smerter tog overhånd ....skreg som en tosset ,, fik så den besked , hvis smerte hospital.. ikke kan fjerne det,,, så havde doktor manden ,, EN ANDEN LØSNING ,,,
gæt en gang ,,,,,,,, af med benet fra en håndflade under knæ....det var sku ikke det sjovste at få af vide ..,, men ved ikke ... står sku og skal tille ved job centeret i morgen tidlig ,, de vil ikke give flere syge penge .... fedt når det ikke er min egen skyld ,hvis jeg er så uheldig ,hvad er det i procenter ,,,i horhold til som det ser ud nu ,, har billeder i fotoalbum..mvh lars

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hylder, rullegardiner og hyldedele skal nedtages og bortskaffes 2.000 kr.
  • Forbedring af digital foto 300 kr.
  • Balkony door handle 2.000 kr.
  • Trægulv buler 2.000 kr.
  • Elektriker tilslutning af varmvandsbeholder 1.200 kr.
  • Montering af TV på væg med beslag 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  knust mit højre ben . mc ,ulykke
  • #1   2. okt 2011 fame trist læsning....
    god bedring...

mvh

• #2   2. okt 2011 jeg ved ikke om det er sådan en skala du efterlyser.. men her er der noget med men beregning..

http://www.ask.dk/Selvbetjening/Beregn-selv.aspx

mvh

• #3   2. okt 2011 Det er sgu ikke rart at høre! God bedring, om det er det ene eller det andet du gør. Det lyder drastisk, men de ved vel hvad de har med at gøre.

• #4   2. okt 2011 blev du påkørt af en bil?

• #5   2. okt 2011 ;-(

• #6   2. okt 2011 Lyder godt nok ikke rart!
    Men du burde helt sikkert ku få noget erstatning ( ud fra mén-grad i %) for det.. For som du beskriver, er det jo daglige smerter du har..
    Håber de finder en anden løsning end den der!! :S

• #7   2. okt 2011 øv for fanden...jeg føler sq med dig! Håber virkeligt at du kommer i bedring med tiden. Håber også at de tager hensyn til dig ved jobcenteret.

• #8   2. okt 2011 Du skal ikke sige ja til at få amputeret benet....no way, har hørt om flere der har fået sat både arme og ben af, de får altså ik færre smerter....
    Jeg var selv ude for et mc uheld i 1996 venstre arm er delvist lam....her ville man også amputere, men jeg sagde nej tak....jeg har dog stadig smerter hele tiden nogle af dem kan jeg dog abstrahere fra............tror absolut ikke på at du får færre smerter..........

Mvh Kim

• Bertil A
    Bertil A Online Tilmeldt:
    nov 2008

Følgere: 62 MC-er: 6 Emner: 64 Svar: 1.102
    #9   2. okt 2011 Hej Lars, jeg håber sgu du kommer dig uden at den sidste mulighed du nævner bliver nødvendig....
    God bedring med dig.

Mvh. Bertil

• #10   2. okt 2011 også herfra .. god bedring.. mvh hc

• #11   2. okt 2011 var det ikke dig der engang skrev at du skulle have det ene ben amputeret?, ellers så må det have været en anden

nu har jeg set dine røntgenbilleder, og det brud på dit ben ser satme ikke godt ud, den måde at den stump knogle bare stikker ud bekymrer mig

jeg blev selv kørt ned på scooter for 2 år siden hvor jeg fik smadret mit lårben det var knust, og efter-operationsbilleder var der altså ingen løse eller knogler der stak ud fra brudet

af ren nysgerrighed vil jeg spørge om det er noget du har fået lavet i randers, jeg kender 2 som ikke har gode meninger om den, jeg ville nok sende det røntgenbillede til en speciallæge på mølholm privathospital og få en vudering derfra, for det sted du har fået lavet det her kan nemt sige at det er lavet godt nok for at undgå en erstatningssag

• #12   3. okt 2011 Hold ud. Jeg fik mit underben helt knust for 10 år siden og blev opereret på i 5 år ialt. Lægerne dømte mig helt ude og jeg ville aldrig kommet til at gå ordentligt igen. I år har jeg, på trods af de dårlige udsigter dengang, nu gennemført mit første extrem marathon. Jeg holdt smerterne nede med bla. Akupunktur. Sørg for også at holde dig i god form det er både godt for hvordan dit ben heler og hvor mange men du får.
    God bedring
    Mvh Marck

Kommentér på:
knust mit højre ben . mc ,ulykke

Annonce