1.597 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 20 Svar

hej mc venner. nyt fra syge sengen hej mc venner. nyt fra syge sengen

nu er der gået 12 dage siden ulykke i nr.broby.hvor vi blev påkørt i højre side... min kærste mistede dsv alle tæer på højre fod .og jeg fik knust skinneben .og fik revet hælen af .. var lige nede igår og fik pillet gittermast af ben ... har fået slået marv søm i ...HOLD K.. det gjorde ondt da jeg vågnede... havde som om der holdt en latbil på mit ben da jeg vågnede... vi er stadig ved godt mod ..kærsten skal lige tag tabet af tæer... men hun tager det sku flot...som hun siger .jeg kan kramme vores piger det er det vigtigste.... kør forsigtigt der ude ..og hold øje med dem fra højre...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til rep af kanttråd til robot plæneklipper 600 kr.
  • Opsætning af håndvaskamatur 500 kr.
  • Find fejl11 på opvaskemaskine 250 kr.
  • VVS-installatører 1.950 kr.
  • Installation af nyt tv 500 kr.
  • Handyman til opsætning af brusesæt 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hej mc venner. nyt fra syge sengen
  • #1   26. aug 2010 Hey.
    Godt at høre i er ved godt mod, trods de kedelige omstændigheder - dog kunen det være MEGET meget værre...
    Håber det bedste for jeres og jeres videre forløb.
    Mvh Christian

• #2   26. aug 2010 Fårk, en tur I har fået:-(

God bedring!

• #3   26. aug 2010 God bedring tanker herfra! Gudskelov lader i til at "slippe nogenlunde" fra uheldet! Godt at i er positive om uheldet!

• #4   26. aug 2010 god bedring til dig og kæresten hold modet oppe i har hinanden.

• #6   26. aug 2010 Uha.. smiley

God bedring herfra til jer begge!

• #7   26. aug 2010 ja daniel ..det har jeg hørt tit ..det kunne havde gået meget være... men det kan jeg dsv ikke bruge til noget.... man kommer jo heller ikke hjem og siger til kærste ..jeg var heldig .. jeg blev ikke påkørt idag...... men jeg ved du kun mener det i god mening ... så det er helt ok ..

• #8   26. aug 2010 Hug en hæl og klip en tå får ny betydning - håber i kan klare lidt sarkasme. Godt det ikke skete mere når uheldet endeligt var ude selv om det her er mere end nogen MC kører har fortjent. Så rigtig god bedring til jer begge og tak for hilsenen fra syge sengen.

• #9   26. aug 2010 Rigtig god bedring til jer begge to.
    Havde i MC støvler på da det skete?

• #10   26. aug 2010 Go bedring her fra.

• #11   26. aug 2010 Hey,

God bedring herfra også!

I forhold til hvad du skrev i den oprindelige indlæg, er det da "heldigt" at de ikke måtte amputere din kærestes ben helt!!
    Det er selvfølgelig en ringe trøst, men man skal vel se lidt positivt på udgangen, da det jo kunne have gået meget værre....... Hun er trods alt stadig i live og kan komme til at gå selv og det er da det vigtigste hvis I har børn!

Pas på derude - der er potentielle mordere overalt!

• #12   26. aug 2010 Fik selv knust en hæl i sommers af en tosse som bragede ind i mig fra venstre, men det er vidst ingenting i forhold til jeres uheld smiley
    God bedring til jer begge! smiley

• #13   26. aug 2010 God bedring til jer begge 2. Håber I kommer jer hurtigt og igen finder glæden ved at køre på 2 hjul...;o)
    Mange varme mc hilsner og tanker
    Morten.

• #14   26. aug 2010 aj aj aj .... go bedring begge!

• #15   26. aug 2010 god bedring, jeg er sgu imponeret over dit høje humør..

men jeg har sgu også være sådan nogle ture igennem, godt humør er det VIGTIGSTE!

• #16   26. aug 2010 god bedring til jer begge 2 ..

• #17   26. aug 2010 Ja, god bedring, og pas på hinanden!!

• #18   27. aug 2010 Også en god bedring fra mig.

• #19   27. aug 2010 God bering til jer begge! Min kæreste og jeg har været igennem lignende forløb - og det er faktisk rigtigt at man bliver lidt træt af at alle siger... i var heldige/det kunne have været meget værre.

Når man er så tæt på ulykken er det nogengange rart bare at få den forståelse at gu fanden var det da pisse rådent at blive påkørt uden man selv havde den mindste skyld i ulykken, og så kan man altid side et år eller to efter og snakke om at man måske nok var heldig at bilen ikke rullede hen over en.

Anyway.. god bedring til jer begge

• #20   27. aug 2010 Pisse træls på godt dansk, og der ligger mange smerter, sygedage/genoptræning forude o.s.v.
    Men men, jeg kan sandelig godt forstå de ´som skriver, at i har været heldige. For det har i, når nu uheldet var ude. Det er jo den skinbarlige sandhed.
    Hvor mange er ikke blevet dræbt i år, og mange af de som kører galt og overlever, skal leve med nogle forbandede varrige mèn, som vi ikke kan læse om i medierne. Nogle kan måske ikke selv skrive om det mere, tænke mere, spise selv, gå selv, osv.
    Jeg er sikker på, at i har fandens ondt, og det kan vare ved længe. I kan have ondt af hinanden, men man skal ikke have ondt af sig selv, så varer det længere tid, før man kommer sig.
    Det kan godt være, at man bliver træt af, at høre det, men det er jo såre sandt..Og det er faktisk skide svært at "stå udenfor/ved siden af".
    Jeg har ondt af jer, og jeg syntes det er synd, men i skal nok komme rimeligt hele ud på en anden side. Om end det tager noget tid..

I var heldige, at i ikke havde hovedet forrest:/

Håber det bedste...
    Får jeg hug for den her, kan jeg tåle det..

• #21   27. aug 2010 Dejligt at høre det trods alt går godt

Winnie S: Det kan simpelhen ikke skrives bedre.....du har helt ret.

Kommentér på:
hej mc venner. nyt fra syge sengen

Annonce