468 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

problem ingen plads til luftfilter problem ingen plads til luftfilter

Jeg har et problem med min motard.der er blevet monteret en gs 500 motor af tidligere ejer men han har ikke lavet noget luftfilter.der var bare monteret et gummirør på hver karb der pegede op mod en itu skåret luftfilterkasse som blev brugt som opbevaring for ledningsnet.hvis der er nogen der har nogen ider til hvordan man kan lave noget brugbart luftfilter må i meget gerne hjælpe jeg har lavet et foto album med billeder af karb og filterkasse.jeg har også skrevet en måde jeg tror det kan laves på men er langt fra sikker.så gå ind i mit fotoalbum der hedder luftfilter problem håber der nogen der kan og vil hjælpe på forhånd tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Stort og tungt spejl og 4 billeder 550 kr.
  • Rengøre træterasse 1.500 kr.
  • Installer 3 pendel lamper 500 kr.
  • Ophæng af spejl på badeværelse 500 kr.
  • Rodfræsning 1.500 kr.
  • Slibe et gulv bøge parket 2kvm 1.700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  problem ingen plads til luftfilter
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.708
    #1   4. jul 2010 Jewg har svaret dig under din MC - dog ikke præcist det du spørger om her.

Jeg ville måske bare få de ledninger ud af luftfilterkassen og bruge den.

• #2   4. jul 2010 ja det er de ledninger der er i vejen jeg er bare et fjols til ledninger jeg kan ikke engang finde ud af at lave lys på en maxi det siger lidt ikke :)jeg har prøvet om jeg kunne flytte dem uden at tage nogle stik fra og det kunne jeg ikke.og hvis jeg først begynder at skille stik ad går det galt smiley

• #3   4. jul 2010 Mht ledninger er tricket ... malertape på hver side at stikket og nummerer dem ...

• #4   4. jul 2010 self det ville gøre det en del nemmere.men tror der er lavet en del fusk syntes jeg så flere ledninger samlet med samlemuffer og forskellig farve ledninger men det må kunne lade sig gøre at nummerer dem alligevel

• #5   4. jul 2010 Har lige skrevet til dig, MEN grunden til det er forskellige farver, er at der er samlet 2 ledningsnet, til 1... det stinker at rode med!
    SAMT det jo ikke passer i længde m.m.

Kommentér på:
problem ingen plads til luftfilter

Annonce