6.481 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

MC hjørnet i DR´s Kontant! MC hjørnet i DR´s Kontant!

Hej med jer!
foer en uges tid siden startede jeg med at lede på nettet efter et Fender Eliminator Kit til min Z 750 S - Hvilket lykkedes. (Bare ikke på nettet :-s ) . Under min søgen stødte jeg UTALLIGE gange på den ene sviner efter den anden af Per Harms fra MC Hjørnet og hans åbenbart fantastiske fremtræden i TV showet kontant. Da min cykel er købt hos ham, samt alt mit tøj, støvler hjelm og låse, har jeg jo en smule interesse i at se hvad det lige er gået ud på.. jeg har trods alt lagt godt 135.000 hos ham i denne omgang...! - Jeg skrev en mail til DR for at se om mine mine surt betalte licens penge kan bruges til et eller andet fornuftigt udover at se en skjorteklædt og evigt smilende Søren Ryge vade rundt i en eller andens blomsterbed og belære os om stauter!! Deres svar til det var følgende :
Kære Daniel Andersen,
Tak for din e-mail.

Du kan købe en vhs- eller dvd-kopi af Kontant fra 11.6.2005. Men det er endog meget meget dyrt. Hvis du havde medvirket, ville det være billigere, men stadig dyrt, kr. 1.000 for en vhs, kr. 1.500 for en dvd. + moms.

Du kan ikke se ældre programmer on-lin, og du kan ikke downloade.

Skriv igen, hvis du ønsker at vi skal gå videre med sagen og husk at angive postadresse.

Tillykke med motorcyklen!
Venlig hilsen
DR Arkivsalg/Birte Halger

-------------------
WTF?!
- Det jeg vil frem til er sådan set bare at jeg gerne vil se programmet. er der nogen der ligger inde med det, eller kan skaffe det?!

- Daniel

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix washing machine 750 kr.
  • Havearbejde 1.500 kr.
  • Rengøring 117m2 lejlighed 2.500 kr.
  • Lave garageport, vejer er hoppet af 500 kr.
  • Nedgravning af trampolin og bortkørsel af jord 3.400 kr.
  • Udendørs vandhane 2.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  MC hjørnet i DR´s Kontant!
  • #1   5. apr 2006 var det ik noget med han havde snydt en masse kunder og sådan prøvlige og tag en søger i forum vedda det skete var det oppe FLERE gange om dagen der burde ligge 50 emner om mc hjørnet tag lige en søger og kig ..... noget helt andet får du det vhs bånd i guld eller hva? dvd må jo være belagt med juveler 1500 bobs for en plastik skive smiley

• #2   5. apr 2006 læste lige min tråd iggenem sry for alle de stavefejl skulle lige gå lidt hurtigt smiley men håber du forstår hvad jeg skriver

• #3   5. apr 2006 Man skulle have optaget det på bånd, og så underbyde DR og sælge for 500 kr. pr. bånd smiley

• #4   5. apr 2006 hahaha Rune smiley
    Der er sikkert nogle der har det liggende smiley

• #5   5. apr 2006 Det var noget med en gut, der skulle have sin scooter fixet.
    De havde så mundtligt aftalt en pris for tingene der skulle laves.

Da han så kommer for at hente den, er prisen bare mere end fordoblet og de har lavet ting som ikke er aftalt.

Scooterejeren, der var på SU, havde ikke lige råd til at betale så Harms truede med at gøre sådan at den i hvert fald aldrig kom til at køre igen.

Og som han sagde hans butik er hans kongerige og der bestemmer han... Hmmm men ikke dansk lovgivning...

Kan ikke huske resultatet af sagen..

• #6   5. apr 2006 Per fra MC-Hjørnet har kommenteret programmet her.

http://www.linienmc.dk/ordetfrit.htm

• #7   5. apr 2006 Alt hvad der er sagt og skrevet har jeg næsten kigget igennem.... var nu mere interesseret i at se programmet... håber der er nogen der har det liggende smiley

• #9   13. maj 2011 hej jeg er state med en sag i mod han også har snyt mig for en styrthjelm
    som er på værksted og den er nu bleve væk og forbrugerstyrlsen siger at de ikke kan gøre noget nok han ikke har væren mere sådan løber han om hjørne med dem min sag er fra 2010 og køre nu

• #10   13. maj 2011 vis nogen har noge i godt vil ha med jeg har prøve at skrive til kontan og basta ffler der da har noget og vil klage med er jo beder og støre sag

Søren

Kommentér på:
MC hjørnet i DR´s Kontant!

Annonce