MC hjørnet i DR´s Kontant! MC hjørnet i DR´s Kontant!
Hej med jer!
foer en uges tid siden startede jeg med at lede på nettet efter et Fender Eliminator Kit til min Z 750 S - Hvilket lykkedes. (Bare ikke på nettet :-s ) . Under min søgen stødte jeg UTALLIGE gange på den ene sviner efter den anden af Per Harms fra MC Hjørnet og hans åbenbart fantastiske fremtræden i TV showet kontant. Da min cykel er købt hos ham, samt alt mit tøj, støvler hjelm og låse, har jeg jo en smule interesse i at se hvad det lige er gået ud på.. jeg har trods alt lagt godt 135.000 hos ham i denne omgang...! - Jeg skrev en mail til DR for at se om mine mine surt betalte licens penge kan bruges til et eller andet fornuftigt udover at se en skjorteklædt og evigt smilende Søren Ryge vade rundt i en eller andens blomsterbed og belære os om stauter!! Deres svar til det var følgende :
Kære Daniel Andersen,
Tak for din e-mail.
Du kan købe en vhs- eller dvd-kopi af Kontant fra 11.6.2005. Men det er endog meget meget dyrt. Hvis du havde medvirket, ville det være billigere, men stadig dyrt, kr. 1.000 for en vhs, kr. 1.500 for en dvd. + moms.
Du kan ikke se ældre programmer on-lin, og du kan ikke downloade.
Skriv igen, hvis du ønsker at vi skal gå videre med sagen og husk at angive postadresse.
Tillykke med motorcyklen!
Venlig hilsen
DR Arkivsalg/Birte Halger
-------------------
WTF?!
- Det jeg vil frem til er sådan set bare at jeg gerne vil se programmet. er der nogen der ligger inde med det, eller kan skaffe det?!
- Daniel
mar 2006
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 126
mar 2006
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 126
dec 2003
Følger: 133 Følgere: 120 Emner: 271 Svar: 7.330
mar 2004
Følgere: 120 MC-er: 11 Emner: 394 Svar: 9.138
Der er sikkert nogle der har det liggende
dec 2003
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 13 Svar: 117
De havde så mundtligt aftalt en pris for tingene der skulle laves.
Da han så kommer for at hente den, er prisen bare mere end fordoblet og de har lavet ting som ikke er aftalt.
Scooterejeren, der var på SU, havde ikke lige råd til at betale så Harms truede med at gøre sådan at den i hvert fald aldrig kom til at køre igen.
Og som han sagde hans butik er hans kongerige og der bestemmer han... Hmmm men ikke dansk lovgivning...
Kan ikke huske resultatet af sagen..
aug 2005
Følger: 55 Følgere: 54 MC-er: 2 Emner: 163 Svar: 5.012
http://www.linienmc.dk/ordetfrit.htm
mar 2006
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 2 Svar: 1
sep 2007
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 2 Svar: 2
som er på værksted og den er nu bleve væk og forbrugerstyrlsen siger at de ikke kan gøre noget nok han ikke har væren mere sådan løber han om hjørne med dem min sag er fra 2010 og køre nu
sep 2007
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 2 Svar: 2
Søren
MC hjørnet i DR´s Kontant!