{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.205 visninger | Oprettet:

Mc Hjørnet Hillerød {{forumTopicSubject}}

Jeg må lige komme med et positivt indspark herfra, for meget er sagt og skrevet om firmaet, der har dygtige mekanikerer gående og en flot butik med et udvalg for den mere kræsne køber hvilket er tiltalende.

Da jeg er Suomy hjelm mand (vil ik have andet) har jeg naturligvis købt en hjelm hos dem, både i 2008 og en i marts 2014. De er små dyre, men da jeg først rigtig får taget min nye hjelm i brug ca 5 måneder efter grundet rep af mc, finder jeg en fejl på min nye hjelms visir! Der er en lille løber i coatningen på indersiden af glasset i venstre side, som mit øje fanger i synsfeltet, hvilket giver en uskarphed... Damn.
Da jeg allerede sidder på mc'en går dagens tur så spontant forbi hillerød og kvitteringen har jeg ikke på mig..

Forklaring af problemet i butikken, super venligt personale som altid, der bliver konstateret fejl på visiret, selvom de ikke havde set det før på suomyen, så af med visir, nyt på, værsågod!

Jeg synes det er kanon service og det blev sagt højt og tydeligt.. Derfor synes jeg, at du roligt kan besøge butikken!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mc Hjørnet Hillerød
  • #1   18. sep 2014 Du må have fanget dem på en meget meget god dag..

• #3   18. sep 2014 Jeg kan så kun sige det modsatte at man bør holde sig lange væk fra den butik..
    MC Centeret Hillerød er bedre at bruge

• #4   18. sep 2014 ahhhh det var dem der tog 550 kr for 4 par brugte shims de havde fået gratis ved at lave services.... svin
    Dem bruger jeg aldrig igen

• #5   18. sep 2014 Kan man komme til at snakke med mekaniker drengene, og sælgerne er der som regel ingen problemer der oppe. Det er hr Harms man skal undgå kontakt igennem smiley

• #6   18. sep 2014 Hr Harms var ganske flink igår også smiley

Well Elias, var der brugstegn på dem - for de skal vel ikke give noget gratis væk?

• #7   18. sep 2014 Hvis du har haft en god oplevelse der, vil jeg da se bort fra de 5000 dår lige oplevelser og komme der igen.. Er jeg heldig, kan jeg blive snydt for 3 gang, med at betale dobbelt op, for service der aldrig er udført..

• #8   18. sep 2014 ja talene var helt slidte væk. at kræve 550 kr for 4 små brugte metal stumper er ågerpris.

kunne have købt et kit med 5x10 af hver på ebay for 600kr, men skulle bruge dem "NU" pga. skoletransport.

Men det er fair, de er deres egen død. jeg fortsætter med at købe fra tyskland/helmet city/ ebay.

• #9   18. sep 2014 Skulle have skiftet et bagdæk hos ham.

Havde selv et ContiAttack SM med, som han mente var tilbagekaldt af Continental pga. en fejl i dækket. Det er rigtigt at Continental havde tilbagekaldt en serie af fordæk (ikke min serie), men han mente at ALLE Continental dæk var tilbagekaldt, hvilket tydeligvis var løgn.

Derefter nægtede han at skifte mit dæk, og ville til at bestille et nyt til mig for 1500 kr, selvom jeg gav 800 for det på dækonline.

• #10   18. sep 2014 Nu skal i ikke være så negative, glem ikke at butikken er hans lille kongerige og at han gør som han har lyst til...... smiley

• #11   18. sep 2014 Hvad angår priser på dele, skal de være højere hos forhandleren. De køber ikke dækkene billigere ind, end dækonline formegentlig...

Hvilket service var ikke udført?
    Service kan jo være at efterse ting, er de i orden bliver intet fortaget, men en professionel har kaster blikket på det.... Men øv hvis det er sandt som du skriver det!

Det dog ikke tilfredsstillende, at du får slidte dele - men ebay pris er altid lavere end en forhandler jo... Hvis du købte delene som nye hos ham og fået brugt, har han jo prøvet lykken og du måske ikke så det....

Hmm, set fra hans synspunkt kunne det med conti dækket jo være forsigtighed, for at garanterer at du ikke kommer galt afsted.. Men du utilfreds, da du ved det ik er rigtigt. Så bliver ingen enige herfra...

Jeg kommer da igen, hvis jeg er på de kanter...

• #12   18. sep 2014 I mit tilfælde har jeg betalt for udskiftning af ting, der aldrig er blevet skiftet..

• #13   23. sep 2014 Det surt smiley

• #14   24. sep 2014 Har haft endnu et godt besøg hos Mc Hjørnet hillerød, da jeg havde en fejl efter regntur på det nye visir igen. Ingen problem med at få et nyt monteret - igen. SuperB!

• #15   24. sep 2014 Har du været nede og smide håndtegn? smiley

• #16   24. sep 2014 Ja da

• #17   24. sep 2014 siger da også lidt at der to gange i træk har været fejl på deres visir altså.... Sig til hvad de siger efter 3. 4. og 54. gang..

• #18   24. sep 2014 Nej, det ren og skær uheldigt. Måske en opdatering fra Suomy på visir området, der gør dette her...

Visirene har været i original indpakning, og monteret herefter, jeg så det selv blive åbnet og sat på!

Efter jeg har været en tur i regnvejret, er dette her sket (coatningen slap visiret) - mit gamle tonede visir har ikke haft samme skader efter regnvejr og coatningen er stadig intakt.

Kommentér på:
Mc Hjørnet Hillerød

Annonce