{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
7.100 visninger | Oprettet:

MC Hjørnet Hillerød {{forumTopicSubject}}

Der står en cykel hos mc hjørnet som jeg kunne være interesseret i at kigge på, men nu har jeg jo læst flere indlæg med forfærdelige historier om dette sted, og ikke mindst hans medvirken i programmet 'Kontant" tilbage i 2005. Er det stadig den gængse opfattelse her på galleriet at det er et sted man bør styre langt uden om? Kan se at det stadig er den den berømte Per Harms der driver biksen, og jeg gider da ikke køre derover for kun at få samme behandling som folk beretter om!

Mvh.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  MC Hjørnet Hillerød
  • #1   15. maj 2013 Har ikke hørt om det du nævner - men han er en idiot at høre på! Arrogant.
    Han gav mig dog et godt tilbud på en sidste års model af en mc jakke smiley

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 66 Svar: 20.903
    #2   15. maj 2013 Der går stadig masser af historier i sjællandske MC kredse om dårlig behandling i nyere tid, men en gang imellem støder man også på mennesker som er tilfredse kunder deroppe.

Jeg ville aldrig handle der.

• #3   15. maj 2013 Trustpilot anmeldelserne taler vist for sig selv: http://www.trustpilot.dk/review/www.mchjoernet.dk
    Jeg ville holde mig langt langt væk fra det sted. Manden lyder som en idiot af rang!!

• #4   15. maj 2013 Der er MASSER af cykler til salg i Danmark, og du vil da nok kunne være tjent med at finde en anden.

Det kan godt være, at du kan leve med mandens stødende attitude, når du er i butikken for at handle cykel, men hvis der nu viser sig at være noget galt med cyklen? Og du stiller deroppe med en klage? Uha uha.

Der er masser af beretninger om ham og folk, der i dén grad er blevet stødt på manchetterne, fornærmet og svinet til over forskellige ting.

Jeg har da også selv taget mine runder hos ham, og jeg kommer der aldrig igen. Jeg forlanger simpelthen at blive behandlet ordentligt og snakket ordentligt til, når jeg står med mine tusindlapper i hånden, og det har alle andre mc-butikker da heldigvis fattet.

For mig er det utroligt, at butikken stadig overlever. Jeg fatter ikke hvordan. Nogen der har bud på det?

• #5   15. maj 2013 Hold dig derfra, har kun hørt negative ting om den butik/ejer.

Mc Centeret( www.mccn.dk ) i Hillerød kan dog klart anbefales, dog har de ikke så mange brugte cykler som Mc hjørnet smiley

Kommentér på:
MC Hjørnet Hillerød

Annonce