{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.823 visninger | Oprettet:

Til Åbenhus hos MC Hjørnet . Hillerød {{forumTopicSubject}}

En tur rundt i Nordsjælland i dag, betød også en tur til åbenhus hos MC Hjørnet i hillerød.

Et sted som jeg gemmen tide har hørt meget om, både plus og minus, samt jeg også selv har oplevet dem . smiley .

Men nu tilbage til i dag, jeg kan forstå at det er sønnen der køre butikken der,og hans far er i baggrunden.

Jeg blev modtaget af ca 25 andre på motorcykel på deres p plads, de gik og små -hygge snakked og sparked dæk,
da jeg gik omkring hjørnet og ned mod deres nye værksted så blev jeg modtaget af deres mekanikker som i dagens anledning var grill-pølsemester, og han kasted flittigt gratis pølser og brød over disken alt imens han fortalte om hans ny istadsatte værksted og viste ( peget ) ind på hans nye mc lifte, en hyggelig gut. ( ved ikke om han kan skrue mc )

Derefter gik turen ind i butikken og der gik far og søn rundt i god ro og svaret på folks spørgsmål alt imens andre var ned og prøve nedsatte jakker, jeg selv fik en dejlig kop kaffe ( gratis) der blev serveret af en yndig dame,
( sikkert gift ,men sød det var hun smiley smiley ) alle ansatte var i godt humør og meget hjælpsomme og det smittet af på folk som så ud til at hygge sig ,alt
imens de guffed pølser og vand samt kaffe i sig.
jeg kunne desvære ikke passe nogle af de jakker der var nedsat, selv om jeg prøved en del, ( måske jeg er for tyk smiley ) men andre fik da noget tøj til en god pris så jeg . ( 500kr )

Det jeg bla vil med dette lille indlæg er,at jeg mener kan man rise så skal man også kunne rose, og da jeg før har kommet med ris til MC Hjørnet, så skal de have ros for deres åbenhus i dag,
og sige at de kan altså også være venlige der,
så måske hvis nogle skal på søndags tur, så kan vejen måske gå forbi der, for de har også åbenhus i morgen .

...

Nu glæder jeg mig til
at den anden store Motorcykel forhandler i Hillerød
Mc centret Hillerød & Holdbæk holder åben hus ( ved ikke hvornår ),for der har jeg med stor glæde være før, og kommer med glæde igen, for der er de også venlige og giver en super services, og det gør de hvergang .

mvh

ps.
alle stave fejl skal i ikke give extra for . smiley smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Til Åbenhus hos MC Hjørnet . Hillerød
Kommentér på:
Til Åbenhus hos MC Hjørnet . Hillerød

Annonce