{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  MC-hjørnet Hillerød?
  • #1   10. apr 2016 "Håber på gode erfaringer fra jer. "

Skal jeg så lade være med at kommentere eller?

• #2   10. apr 2016 Næh smiley jeg HÅBEDE bare på gode erfaringer.

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 66 Svar: 20.903
    #3   10. apr 2016 Det skal du ikke regne med, sker.

Til deres forsvar, skal det dog siges at de ikke længere har idioten i butikken mere - så serviceniveauet KAN kun være blevet bedre.

Jeg havde dog nok stadig kontaktet en anden forhandler. F.eks Oktan MC i Søborg...

• #4   10. apr 2016 Så skuffer min erfaring dig nok så - Jeg skal ihvertfald aldrig støtte den forretning igen.

Men MC Centeret i Hillerød skulle være gode (har jeg hørt), har dog ikke personlig erfaring med dem. - Ellers i KBH skulle Steven's MC også være fine, har brugt ham få gange, og det har været super.

Måske jeg skulle prøve Oktan MC (er det de gamle som lå i det der industrikvarter før?)

• #5   10. apr 2016 der var en masse snak om dem for nogle år siden , og noget medirken i kontant , jeg var så "tvunget" til at handle med dem , da jeg købte en mc med et tilhørende tilgodebevis , det gik nemt og smertefrit og fin betjening , ( og det var faktisk den gamle selv) så kun ros herfra.

• #6   10. apr 2016 Eller har jeg godt erfaring med Yamaha store i Ringsted. Nikolaj er super dygtig og de kan lave alle japaner smiley samt sindsyg god service.

• #7   10. apr 2016 Tak for svarene. Det er rart at høre fra nogen med erfaring hos de forskellige butikker. Meningen er at have en fast go-to guy i Nordsjælland.
    Mener også der er en butik i Farum?
    Men kører self gerne længere hvis ikke de behandler kunderne ordentligt heroppe. MC hjørnet virker bare umiddelbart som en stor butik med mange kunder. Og rygtet går jo hurtigt hvis de skider på alt og alle.

• #8   10. apr 2016 MC centeret i Hillerød er lukket, nu hedder biksen kn MC. De er flinke nok.

For ca 12 år siden var jeg i MC hjørnet for at købe et par støvler til hhv mig og fruen. Dengang var det Per der betjente os, og vejledte mht valget af støvler. Dem bruger jeg stadig.
    Har købt reservedele et par gange i Hillerød.
    Ja, Per tror helt bestemt han ved alt, og taler også hårdt nogen gange. Men jeg har nu altid fået fin betjening der.
    Jeg så også den tv udsendelse for mange år siden, som kun fokuserede på hvad kunden. Mente han havde sagt. Kender også alle historierne, har læst og hørt de samme mange gange. Men man kan altså ikke leve i så mange år, blot ved st være et dumt svin. På et tidspunkt løber man tør for kunder.

• #9   10. apr 2016 Jeg har købt et Aprilia fra dem for cirk 1 mdr siden (med gauantee kun på motor), 500km efter gik gaffelpakninger. Per fik dem skiftet ud uden regning inden for 72 timer.

• #10   10. apr 2016 "9" fin service , men nu er det jo ikke muligt for en erhvervsdrivende at sælge på ringere vilkår end købeloven , så fint nok at der kun er garanti på motor , men der er stadig reklamationsret , på resten ,

• #11   10. apr 2016 #10: nu plejer motoren som oftest også at være det dyreste at lave, når den ikke vil mere. Så det er nu fint nok den er solgt med garanti på motoren, når nu den er brugt.

• #12   11. apr 2016 #10 Hvis den, ved købet, var i en stand eller alder hvor det er forventeligt at man skal udskifte sliddele, så dækker reklamationsretten ikke nødvendigvis. Garanti derudover, er en form for ekstra dækning forhandleren kan tilbyde, vilkårene varierer, men er typisk total dækning af reparationer i en begrænset periode.

• #13   11. apr 2016 http://www.knmc.dk i Hillerød har jeg brugt et par gange. De er super flinke, og meget hjælpsomme.
    De er i hvert fald blevet mit Go-to værksted.

• #14   11. apr 2016 Jeg bruger også KN mc i Hillerød.

• #16   11. apr 2016 Mc hjørnet giver altid fin service til mig.. Så vær seriøs så er de det også

• #17   11. apr 2016 KN mc ....... Er ganske flinke og gode smiley

• #18   11. apr 2016 Lort Lort Lort Lort Lort Lort Lort Lort Lort Lort Lort Lort Lort Lort Lort Lort Lort Lort Lort Lort Lort Lort Lort Lort Lort Lort Lort Lort Lort Lort Lort Lort Lort Lort Lort Lort Lort Lort Lort Lort Lort Lort Lort Lort Lort Lort Lort Lort Lort Lort Lort Lort Lort Lort Lort Lort Lort Lort Lort Lort Lort Lort Lort Lort Lort Lort Lort Lort Lort Lort Lort Lort Lort Lort Lort Lort Lort Lort Lort Lort Lort Lort Lort Lort Lort
    ARROGANTE NAR

Beklager, det mest modne svar jeg var i stand til at give

• #19   11. apr 2016 Per Harms

• #20   11. apr 2016 Harms himselfer en drønnert men han har gode. dygtige folk omkring sig. Forleden forsøgte han at sælge en komplet starter til 4000 til en af mine bekendte, Samme eftermiddag kl. 14.30 havde FA-Moto den rette reservedel til 137 kr - drønnert

• #21   11. apr 2016 Købte en Furygan dragt hos dem for 3 uger siden. Ingen problemer. Fin betjening (både af senior & junior), og prisen var lavere, end jeg kunne finde nogen andre steder.

• #22   11. apr 2016 har også et par duk friske historier at fortalte om det sted.

alle er dårlige.

Forstår ikke hvordan det sted kan løbe rundt, så har jeg vidst ikke sagt for meget.

• #23   11. apr 2016 Per er en hat.. resten, incl. sønnen er sgu ok....
    Handler der med mellemrum når jeg mangler en dims de ikke har hos KN...

• #24   11. apr 2016 Min kammerat købte en ducati til 41.000 (ældre monster) hos Per.
    Kæden hoppet af. Han fik sat ny på og udmålt, den hoppede af igen. Denne gang smadrede den motoren.

Han tager 500 kr for 4 brugte shims... har lige købt 4 igen da jeg fortog ventiltjek, det kostede 60 kr inkl fragt fra england (ebay)...

Da jeg var hel ny og kørte på min ninja 250 som ny mcist i november 2011, sagde han jeg var dum at køre nu for de saltede ( det gjorde de så ikke) og han vil væde med han allerede nu kunne finde rust på min elskede mc. Sikke en forskrækkelse at give en ung gut. puha. Heldigvis var han som altid fuld af lort.

Hold dig fra dem

• #25   11. apr 2016 Tusind tak for alle svarene.
    Mit spørgsmål kommer faktisk af, at jeg var forbi til åbent hus i lørdags hvor jeg købte 2 hjelme. Han spørg så hvad jeg skal bruge dem til når jeg ikke vil købe en motorcykel. Han vidste så ikke at jeg købte kawaen 3 timer senere. Studsede
    Bare over hans kommentar og måden han sagde det på. Svarede ham ved at sige det var til min mountainbike fordi thansen havde udsolgt af alm cykelhjelmen. Han gloede noget.

• #26   11. apr 2016 Jamen normalt køber man også en kværn når man køber noget udstyr til sig selv og ja en fuldface hjelm er godt når man kører mtb cykel. Ens hovedet er jo det vigtigste smiley

• #27   11. apr 2016 Per er sin helt egen type.... sønnerne der driver den er meget flinke. Men ja, er man uheldig er man uheldig - har bare ikke oplevet det smiley

• #28   11. apr 2016 Har ikke en dårlig historie fra mc hjørnet og syntes de virker flinke nok.

Men overvej evt. NR service også de fleste Motocross mekanikere laver også mc.

Ellers fik jeg en god behandling da jeg shoppede efter maskine hos Xpedite i Farum.
    Købte intet hos dem men han ringede til sine kontakter og undersøgte om de havde noget der ville matche mine ønsker og pris. Massere gode råd og kanon service generelt.
    skal forbi en af dagene og se efter en hjelm. For med den behandling skal jeg helt sikkert lægge pengene der hvis de har noget der sidder rigtig

• #29   11. apr 2016 #25: Det var sikkert blot hans elendige humor og forsøg på mersalg. Dit svar var præcist sådan man godt kan svare ham.

• #30   11. apr 2016 Jeg har benyttet KN i Hillerød her i vinter. De opbevarede min Mc og udførte stort service, skiftede skiver og klodser, nye bæk mm.
    Super service dygtige kompetente folk. Har snakket mest med Kenneth og han er en fin fyr.
    Mine anbefalinger går helt klar til KN i Hillerød smiley

• #31   13. apr 2016 Jeg vil sige som mange andre, Hold dig fra mc Hjørnet og per Harms , og jo hans søn er sku også en klovn og øretæveindbydende,flere år siden han kørte baneræs på en kundes mc der var indleveret til rep. er eddermame ikke iorden......grrrrrr Jeg bruger også Oktan Mc og er super tilfreds med ekstra service og god kundepleje smiley for mig spiller det fint der smiley

• #32   13. apr 2016 Lydmuren i Stenløse, fint værksted super rimelige priser, har ofte hjulpet m hurtige stumper til en fin pris..

FA Moto, Brønshøj har taget mig i røven på en motor renovering til 20000 der osede fra dag et og holdt 13000 km..! Den fejler intet, du kører bare..!
    Ib grinede mig op i fjæset.. Det er jo hvad der kan ske..! Som han sagde..
    Stay clear.!

• #33   14. apr 2016 Til info var jeg d.d. forbi KN i Hillerød. Havde forinden mailet med dem og hold da op for en service. Han ender med at snakke mig fra at bruge unødvendige penge og giver mig det hele til en lavere pris end oplyst på mail. Jamen altså. Har fundet mit sted smiley :) smiley

• #34   24. maj 2016 Er det normalt at vente, indtil videre, 1,5 måned på et simpelt bagsæde? Forstår det ikke.

• #35   24. maj 2016 Det kan svinge.
    Har prøvet at vente 4 uger på en stump til.nu. Cross maskine men har også haft bestil en lidt mere speciel del og haft den 2 dage efter.
    Ring til dem og hør.

• #36   24. maj 2016 Har snakket med dem flere gange og datoen er indtil rykket 3 gange. Altså det bliver hele tiden udskudt....

• #37   24. maj 2016 Hvem handler det om nu? KN eller MC hjørnet?

• #38   24. maj 2016 KN.. Har snakket med ham igen. Han har annulleret ordren og bestilt andet sted fra

• #39   24. maj 2016 syntes også det blev noget forvireret ,

men godt du fik det ordnet, jeg syntes altid jeg har fået og får god og fin services ved kn ,så det er bla der jeg handler når det drejer sig om mc .

mvh

• #40   25. maj 2016 1,5 måneds ventetid er ret normalt her i Dk, så snart man skal bruge andet end olie, filter og tændrør. Har tit oplevet, at reservedele som var i restordre, kan skaffes hjem på under en uge fra England eller Tyskland...

Kommentér på:
MC-hjørnet Hillerød?

Annonce