Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.
  • Løs vandhand skal fastgøres 499 kr.
  • Rep af vaskemaskine 600 kr.
  • Skridsikker måtte 800 kr.
  • Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  mc hjørnet
  • #2   31. jul 2006 Nope
    Søg i forumet

• #3   31. jul 2006 ... som Peter har gjort for dig smiley

• #4   31. jul 2006 har læst det hele... og det ender jo med trusler og det lyder på mig som om at indehaveren har fået en lærestreg og har ændret politik, samt indset hans store fejl

• #5   31. jul 2006 har læst det hele... og det ender jo med trusler og det lyder på mig som om at indehaveren har fået en lærestreg og har ændret politik, samt indset hans store fejl

• #8   31. jul 2006 Han er nok en af de få jeg virkelig vil gå uden om!!

Grundlæggende er man altid to om at handle, så jeg er generelt ikke sart, men de proklamationer den mand fyrede af for åben skærm, siger noget om hans åndelige og moralske habitus, og der ønsker jeg ganske enkelt ikke at befinde mig!!!!!

• #9   31. jul 2006 Per Harms er og bliver en svindler og pengefikseret r..h.l.
    Dine surt tjente penge bør du ikke lægge i hans butik. Bare min mening

• #10   31. jul 2006 Har også sat mine fødder i den butik for sidste gang!

• #11   31. jul 2006 Jeg har handlet udstyr og reservedele derude et par gange. Har altid fået god betjening og en snak med Per når han har haft tid.
    Normalt bruge rjeg Søborg MC, men skal jeg bruge en reservedel om lørdagen kører jeg gerne til Harms.
    Men ja, manden har et temperement og opfører sig som en konge i sit eget kongerige. Men han har ikke trådt mig over fødderne, og historien som er omtalt her i tråden har jo 2 sider...

/
    Jesper

• #13   31. jul 2006 Jeg har handlet der og har en lang og kedelig historie derfra. Jeg kan IKKE anbefale stedet, du får taget røven. DÅRLIGT STED!!!!

(Uddyber gerne, men så skal du også være meget intereseret og stadig ikke overbevist ;-))

/Niels

• #14   1. aug 2006 Hej Niels. Kan vi ikke få historien????

• #15   1. aug 2006 Undskyld Brian, men er du ansat eller har du aktier i Mc hjørnet?

• #18   1. aug 2006 Folk der taler godt om enten mc-hjørnet eller Køge MC er altid kammerater med indehaverne! Brian og Per er med garanti på fornavn.. hahaha

• #19   1. aug 2006 Slap dog af Brian... Og hvorfor har du slettet dit indlæg igen?

• #21   1. aug 2006 Brian: Jeg taler bare til dig som jeg synes du fortjener og nej det er ik for at spille høj i hatten, synes bare du var latterlig når du sagde "Dig, Andre.. Har jeg ikke mere til overs for end en gammel hunde-lort..
    " Han har jo ik gjort dig noget og så taler du sådan til ham... Og nu indrømmer du samtidig at du selv kom med for spydige kommentare i tråden, så kan ik forstå at du er utilfreds med tonen.

• #22   1. aug 2006 Vil give Nicholas ret, man kommer bedre ud af det med dvs forhandlere, hvis man er venner med dem.. det kan være så meget, jeg har haft dårlig efaring med nogle, andre har haft dårlig ting med dem jeg bruger - sådan er det bare ... men er da altid open for nye muligheder.

• #23   1. aug 2006 Jeg har handlet hos MC-Hjørnet siden april 2001 og har ALTID fået prima behandling.
    Det er det eneste værksted, jeg tør betro mit kæreste eje, efter mange dårlige oplevelser forskellige andre steder.
    Tonen kan til tider være kontant, men hellere det, og man så kan stole på, det der bliver sagt, og det kan man.
    De har flere gange hjulpet mig i en presset situation, selvom de har haft pisketravlt, og priserne har været O.K.
    Jeg har så heller ikke noget mod at støtte vort pt. største roadracingtalent Robin Harms.
    Jeg kan kun give MC-Hjørnet min allerbedste anbefaling.
    Det glæder mig Brian, at du har samme oplevelse og ikke blot synger med i koret.
    Jeg har IKKE aktier i firmaet, og er ej heller i familie med indehaveren.
    God sommer.
    Mvh.
    Jan L

• #24   1. aug 2006 Tillad mig at tilføje: Jeg kan bedre lide, at man får svar på tiltale, end at de er åååh så "flinke", når man taler med dem og så tager røven på een, når man vender ryggen til.
    Jeg skal ikke hævde, at man ikke kan få en ordentlig behandling andre steder, blot at jeg har temmelig stor erfaring med diverse forhandlere, og klart har fundet mig mest tryg hos MC-Hjørnet.
    Jeg synes, det er helt i orden, og måske det vigtigste formål med dette forum , at man gør opmærksom på EGNE gode eller dårlige oplevelser med de forskellige forhandlere. Jeg synes til gengæld, at det er under vores værdighed at synge med på andres historier og dømme ud fra en manipulerende TV-udsendelse.
    Jeg tror også, at journalisterne ville kunne provokere mig til at sige, noget de fleste ville finde uklogt eller tage afstand fra, og som jeg senere ville fortryde.
    Mvh.
    Jan L

• #26   1. aug 2006 Købte min mc hos Kong Harms. Han holdt ikke en eneste aftale. Handler der aldrig mere

• #28   1. aug 2006 Hør lige engang!

Brian har lige så stor ret til at være tilfreds som andre har til at være utilfredse!

Tråden startede med en forespørgsel på MC-Hjørnet. Undervejs udvikler den sig til en gang regulær tilsvining to MCG-brugere imellem. Kan vi ikke få den duel henlagt til et andet sted.

På forhånd tak!

• #29   1. aug 2006 Jan L: På hvilket grundlag bygger du at tv-udsendelsen var manipulerende? På hvilket grundlag bygger du dine beskyldninger om at os der har skrevet negativt om ham ik dømmer ud fra egne erfaringer?
    Der er ik hold i noget af det du siger så længe du ik kan argumentere for det.. Og det gør du ikke..

Du har gode erfaringer og tillykke med det (som jeg skrev længere oppe, så er du garenteret på fornavn med per og hvis i kan sammen så er det klart at du får anderledes behandling)

Men det at I (dig og brian) anbefaler stedet som ALLE andre stærkt er imod og siger at vi bare lukker pis ud om noget vi ik ved noget om, gør os alle lidt småsure.. Om ik andet så i hvert fad mig..

• #30   1. aug 2006 Jeg har kun gode erfaringer med MC-hjørnet. Det er rigtigt at Per kan være en speciel fyr, men han er flink og hjælpsom, og mc-hjørnet har et rigtig godt værksted med en ekspertise man ikke finder mange steder. Jeg har kun oplevet god behandling hos Per og har handlet der en del.

Tror mange af de folk der skriver de er blevet dårligt behandlet har været forudindtagede. Selvfølgelig kan have have lavet noget lort i få tilfælde, det tror jeg sgu alle i den branche gør, men hvis man giver ham en chance er han sgu fin.

• #31   1. aug 2006 Nicholas, Jeg har selv været inviteret i TV en gang i forbindelse med mit job, men afviste da de allerede i telefonen inden var kraftigt manipulerende og fordrejede mine udsagn, hvorfor jeg nægtede at deltage. Jeg kan selvfølgelig ikke 100 % vide, at det var tilfældet i den pågældende udsendelse, men har vel lov at have min egen mening om den sag.

Jeg beskylder ikke nogen for noget, men undrer mig over at ”koret” omfatter folk fra alle dele af landet. Hvis servicen generelt var så ringe, som det påstås, ville forretningen jo ikke eksistere. Ingen kan leve af engangskunder og dårlig service. Jeg skriver netop, at det er fint, at folk fortæller om deres egne gode eller dårlige erfaringer med diverse forhandlere, det er jo i vores alles interesse. Jeg har selv tidligere haft temmelig dårlige erfaringer med nogle af de forhandlere, der her på Galleriet er meget populære, men vil ikke af den grund starte en hetz mod dem.

Det er rigtigt, at jeg kalder indehaveren for Per og ikke Hr. Harms, men jeg siger nu heller De og Hr. de andre steder, jeg handler.

Jeg vil gerne understrege, at jeg IKKE har nogen som helst interesse i forretningen, og det kun er min almindelige retfærdighedssans, der gør at jeg overhovedet gider kommentere på hetzen. I øvrigt kender jeg (desværre) ikke Brian.

Jeg har aldrig hævdet , at du lukker pis ud, eller på nogen måde angrebet dig personligt, intet ligger MIG fjernere.

Du skriver: at ALLE andre er stærkt mod stedet”, samtidig med at du anklager mig for ikke at argumentere ordentligt. Det kan jeg kun trække på smilebåndet af, da jeg kender flere her fra Galleriet, der er godt tilfredse med at handle der.

Til sidst vil jeg tillade mig at undre mig over, hvorfor du bliver sur på mig, bare fordi jeg har en anden mening end dig, og for god ordens skyld understrege at jeg ikke er sur på dig og DIN mening.

• #32   1. aug 2006 Du skriver: at ALLE andre er stærkt mod stedet”, samtidig med at du anklager mig for ikke at argumentere ordentligt.

ALLE= alle udover jer i denne tråd.. ca 12 stykker, (det er netop argumentet for at det er et skod sted, så kan ik helt se hvad du mener.

"Til sidst vil jeg tillade mig at undre mig over, hvorfor du bliver sur på mig, bare fordi jeg har en anden mening end dig"

Hvis du læser hvad der står så siger det lidt sig selv at det du skriver ikke er tilfæld (læs nedenfor)

".....og siger at vi bare lukker pis ud om noget vi ik ved noget om"

"Jeg beskylder ikke nogen for noget, men undrer mig over at ”koret” omfatter folk fra alle dele af landet."

En undren, er det nok til at begynde at beskylde folk for noget og hvorofr står der at su ik beskyldre nogen for noget?? (Læs citat fra dig nedenfor)

"Jeg synes til gengæld, at det er under vores værdighed at synge med på andres historier og dømme ud fra en manipulerende TV-udsendelse."

Jeg har argumenteret for alt du skrev til mig nu... Kan du gøre det samme? Altså bevise at jeg ik har ret i det jeg siger?

Til sidst så vil jeg sige at jeg ikke er sur på nogen måde i den forstand (jeg kender dig jo ik) Jeg har aldrig sagt at du ik må have din egen mening og så håber jeg ik at det her gør at vi ik kan snakke sammen hvis vi mødes en eller anden dag..

• #33   1. aug 2006 ja..min tråd er ikke meningen at folk skal fare i flæsket på hinanden... men jeg tror jeg vil se stedet for mig selv... har også selv set den udseenelse... men jeg takker for alle de råd og erfaringer folk kom med.,!!!

• #34   1. aug 2006 Nicholas, Jeg orker ikke at skrive mere mundhuggeri frem og tilbage om denne "sag". Jeg synes, jeg har argumenteret for mine synspunkter, og heri er du uenig. Fint med mig.
    Vi kan sagtens køre en tur sammen en dag, selvom vi bruger forskellige værksteder smiley (mvh. 39).
    Kwak K, Jeg deler til fulde dit synspunkt på journalister.
    Allan, Vi venter spændt på din oplevelse i forretningen.
    Mvh.
    Jan L

Kommentér på:
mc hjørnet

Annonce