{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  mc hjørnet ??
  • #1   8. dec 2008 har kun set et indlæg i programmet KONTANT på DR1 med een som blev røvrendt af mc-hjørnet med sin scooter. Der var de sgu ligeglade med ejeren af scooteren

• #2   8. dec 2008 Bor ca 5 min fra dem og der er ikke for sjov at jeg kører andre steder hen når jeg skal have udstyr osv. De er ok til sliddele oliefilter, batteri osv.. men til alt andet ville jeg handle andre steder.

• #3   8. dec 2008 Har handlet udstyr og sliddele et par gange, og har kun god erfaring med stedet og Per Harms. Har altid fået god service og vejledning fra den kant.

• #4   8. dec 2008 Du vil finde en MASSE herinde, der aldrig vil sætte deres ben hos ham og nogle ganske få, der synes han er helt fin. Så må du jo selv vurdere. Det bedste jeg kan sige om ham, er at hans søn er pisse god til roadracing.

• #5   8. dec 2008 Jeg har kun mine egne oplevelser :
    Købte midt på sommeren et par støvler til knægten som gave ( pris kr. 2500 ) med den forudsætning at de kunne byttes.
    Knægten skulle desvæære have nummeret større, og da jeg ønsker dette, har de ikke størrelsen hjemme. Herefter følger ca. 5 - 6 besøg med 1 til 2 uger interval, for opfølgning. Hver gang med en ny forklaring ( anders and forklaring ) til sidst gider jeg ikke mere og beder om et par helt andre støvler, som knægten nu må leve med. Det var tydeligt et stykke inde i processen, at de ikke vile hjemtage mit ønskede støvle nummer, men ønskede at jeg bare valgte et par andre lagervarer.
    Ifm mine mange besøg, kom jeg desværre en af gangene til at få åbnet for en debat om ABS, som jer stor tilhænger af. Det skulle jeg aldrig have gjort. Der var ikke meget 2 vejs kommunikaton og debat i hans mening, ( som jeg her vil undlade), men jeg stod bagefter med en følelse af at være blevet svinet til for min mening.
    Døm selv hvad du vil, men varene han har på hylderne er også til at få andre steder.

• #6   8. dec 2008 bestilte en gang en læderdragt på mål .gjorde den fejl at betale den med det samme. dragten sku komme inden for max 3 uger ...der gik 3måneder !!!!og en masse dårlige undskyldninger og da jeg sku hente den ville Per plat havde 1200kr mere ..fordi læder priserne var steget i løbet af de 3mdr...stort skænderi og jeg betalte så de 1200kr (under protest) prøvede dragten da jeg kom hjem ...lortet var lavet så småt at jakken næsten ikke kunne lynes (sælger havde selv taget målene) prøvede at få minne penge retur ..men måtte opgive og solgte dragten med et tab på 2500kr .så ikke mere MC-HJØRNET TIL MIG .så vil jeg sku hellere gå til japan efter de dele jeg mangler.
    kim

• #7   8. dec 2008 havde ikke hørt om problemer om mc-hjørnet.. men tak for advarslen.. der vil jeg sgu aldrig ned..

• #8   8. dec 2008 fornuftig beslutning smiley

• #9   8. dec 2008

smiley

Kommentér på:
mc hjørnet ??

Annonce