Husqvarna eller? Motard Spørgsmål. {{forumTopicSubject}}
Jeg skal ud og købe en SuperMotard. Jeg har overvejet en Husqvarna 610, om det skal være TE eller TC har jeg ikke bestemt mig for. Jeg har læst lidt omkring TC udgaven her i forum og det ser ud til at man bliver træt af den i længden og den kræver mere vedligeholdelse og hyppigere renovation af motor? Jeg kunne også sagtens "nøjes" med en TE og de 53HK men der er ikke rigtig så meget til salg herhjemme sådan at man kunne prøve en.
Er det iøvrigt til at købe dele til sådan en Husqvarna her i DK? eller evt via internettet?
Mine krav er som følger:
Prismæssigt er det omkring 30.000 kr.
Skal være klar til gadebrug med SM fælge med gadedæk.
Helst over 50HK sådan at der er lidt gang i den.
Årgang havde jeg tænkt mig 90 og frem.
Hvad siger brugerpanelet? Er en Husky 610 det rigtige valg? Eller er der andet jeg bør overveje?
Er der iøvrigt nogen der kender noget til den Husky 610 (TC?) der er på dba.dk til 35k? Den ser fin ud men der er langt til Shelland fra Aalborg.
På Forhånd tak... ;o)
aug 2004
Følger: 15 Følgere: 14 MC-er: 1 Emner: 31 Svar: 231
aug 2004
dec 2004
Følger: 37 Følgere: 37 MC-er: 5 Emner: 23 Svar: 1.076
Christian Abehjerne ;o)
aug 2004
dec 2004
Men jeg havde faktisk gang i et seriøst spørgsmål her før du blandede dig Christian. Jeg ved godt man ikke kan forvente seriøsitet af dig. Kan du i det mindste ikke bare holde dig væk? ;o)
aug 2004
dec 2004
Se venligst bort fra Christian A's tåbelige kommentarer.
feb 2006
Følger: 41 Følgere: 40 MC-er: 3 Emner: 48 Svar: 1.148
Jeg synes du skal finde en husky... og der er ikke så langt igen fra aalborg til sjælland... kørte fra frederikshavn til kbh efter min...
TC udgaven er cross modellen, den yder 62hk. Den skal serviceres lidt oftere (olieskift hver 500km. men der er jo heller ingen filter i) Jeg har ikke kørt så meget endnu men hver meter har været mega sjovt... De rykker for vildt, kan følge en 600ccm racer fra 0 til 130-150km/t.
TE udgaven er enduro modellen og den er lavet til at køre med nr.plade på... har mindre hk men ellers er den sikker meget sjov osse... ved ikke hvordan den er med service men kunne forstille mig det er noget nær det samme... de har nemli heller ikke oliefilter(ret mig hvis det er forkert)
TE-e edgaven er en "luksus" model med el-start og alt det der vejer... og kun 48 hk...
Jeg ved ikke om TE udgaven er billigere end TC udgaven men de er ikke helt billige i indkøb... men pænt billig i reservedele... 2000kr for komplet plastik (begge skærme, sidenummerplade og de 2 stykker på tanken)
Hvis du kommer forbi frederikshavn mc en dag kan vi da tage en snak...
Morten...
Husqvarna eller? Motard Spørgsmål.