1.107 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 23 Svar

Pas på på ebay. Pas på på ebay.

Jeg købte et par nye udstødninger til min VN 800 på ebay. De var nye og det var en "køb nu" auktion.

Jeg syntes de så fede ud og bestilte et par.

Til at starte med gik der en måned før jeg modtog dem.

Da de skulle på kunne den ene ikke monteres fordi flangen var for bred og passede ikke på cylindren. Jeg måtte slibe noget af i den ene side for at kunne få den ind på plads. Da jeg så fik den på sluttede den slet ikke tæt. Jeg måtte sætte to par udstødningspakninger i for at få det tæt.
Da de endelig kom på kunne jeg konstatere at den ene ikke gik fri af rammen men rører ved stellet, og har allerede lavet et hul i pulverlakken på det. Nu har de siddet på i tre måneder - hvoraf cyklen har stået i garage i to - Og nu er begge udstødninger begyndt at ruste. - Fedt.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bugsering af motorcykel 1.660 kr.
  • Rodfræsning og tilpasning af træ 2.500 kr.
  • Montering af 3 personer sofa 700 kr.
  • Afmontering af gaskomfur 500 kr.
  • Vende dørlås eller indsætte ny 899 kr.
  • Put a lamp 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pas på på ebay.
  • #1   16. nov 2009 Lyder da som noget juks, men de var vel også billige så ?

• #3   16. nov 2009 rene j. du er så fuld af lort altid.
    sune... surt show, jeg ville brokke mig til ebay over det. det kan nogen gange godt betale sig, selvom i dit tilfælde er der nok gået lige langtid nok. jeg har dog været ret heldig på ebay, og fået nogle fede ting til billige penge. min forfælg fx. og fornylig en thermo switch til 70 kr inkl. forsendelse... slå den biltema : )

• #4   16. nov 2009 Er det ikke bare sådan noget billigt kina noget til kawa'er? smiley ja de var ikke så heldige de udstødninger...

• #5   16. nov 2009 mon ikke det i virkeligheden er udstødninger til en lifan : )

• #6   16. nov 2009 Hej sune Må sige det er sådan nogle gange man køber lidt for billigt,, det er jo som regl ikke den besste kvalitet man får til billige penge og spicelt når det er udstødninger er cromen dårlig muligvis fordi de ikke er forbehandlet rigtigt,,der er jo en grund til det er pænt dyrt og få ting forcromet,,,,

• #7   16. nov 2009 Har kun overvejende gode erfaringer med eBay både tyske, britiske og USA sælgere.
    Men hvis man ikke selv er meget OBS på at spotte varer i den rigtige kvalitet i fohold til prisen, så kan man hurtig komme til at betale for noget skrammel.
    Et godt råd, køb kun varer af kendte fabrikater eller org.dele, så går det sjældent helt galt. Der kan faktisk findes mange org. dele på eBay til meget fornuftige priser.
    Man kan være rimelig sikker på, at det meste af de no name produkter som sælges på eBay kommer fra 3. verdens producenter og ofte i en meget tvivlsom kvalitet.

• #8   16. nov 2009 har rigtig gode erfaringer med ebay, og det er vel ikke ebay´s skyld dine rør ikke passer ??? det må da være producenten ??

• #9   16. nov 2009 Ja der findes da masser af billig lort på ebay, men det er da ikke ebays problem som flere skriver.
    Personligt har jeg aldrig haft nogen problemer, men der i mod sparet mange penge på at handle på ebay. Men brug din sunde fornuft hvis der er noget der virker lige billigt nok og tjek sælgers anmelderser så er det sjæddent der er nogle problemer.

• #10   16. nov 2009 Det er jo IKKE Ebay´s skyld ! Naturligvis er der også uærlige "krejlere" der bruger Ebay. Jeg kan kun sige at A L T det JEG har købt ( en hel del ) på Ebay har været 100 % i orden.

Trist at DU har købt noget SHIT . . . . Føler sgu med dig Sune smiley

• #11   16. nov 2009 Det er jo et generelt problem.

Når man handler på e-bay handler men i bund og grumd med bind for øjnene, og så kan man brænde sig. Ærgerligt,men der er nok ikke så meget at komme efter

• #12   16. nov 2009 Øhhh - jeg kan simpelthen ikke se hvor det er jeg har skrevet at det er ebays skyld. Bla bla bla - det er også fordi du kun ville give en 5'er - mine kostede 20.000 kr. ja ja - det er fint. Jeg skriver bare at man skal passe på, fordi man nogen gange ender op med noget skrammel der ikke er pengene værd.

• #13   16. nov 2009 Havde man nu betalt med PayPal så kunne man have rejst en sag allerede da de ikke passede og man havde fået en dekort eller pengene igen.

• #14   16. nov 2009 Jeg betalte via paypal, men jeg fik dem til at passe, og havde ikke i min vildeste fantasi troet at de ville ruste efter tre måneder i garage.

• #15   16. nov 2009 hvis du ikke har kørt for meget med dem, kan det måske betale sig at få dem omforkromet ordentligt...

• #16   16. nov 2009 Tja. Jeg har overvejet det.
    Nogen ide om hvad det koster?

• #17   16. nov 2009 ikke den fjerneste anelse. men jeg ville vaske dem rigtig godt af polere dem og så sige at de aldrig har været brugt bare ligget i lang tid. for de er ikke glad for udstødninger i deres bade.

• #18   16. nov 2009 jeg har aldrig haft problemer med ebay

• #19   16. nov 2009 rene, jeg har aldrig været nede i et hul, ligeså vel som du aldrig har sagt noget brugbart.
    nogle gange er et godt tilbud bare for godt til at være sandt og andre gange er det bare et rigtig godt tilbud... og ret tit er det ikke muligt at se forskel på de 2 ting før man står med varen i hånden

• #20   16. nov 2009 Jeg må nok give Jonas ret - han plejer ikke at sidde i et hul Rene J.

Til gengæld oplever jeg nok, at du jævnligt stikke hovedet op af et og fyrer noget mugget gøgl af........

..... sorry, jeg ved det er en sviner, men jeg synes den er sammensparet over meget lang tid.

• #21   17. nov 2009 Rene J. Har du aldrig hørt at hvis man ikke har noget fornuftigt at sige skal man holde sin kæft. Jeg troede ikke at jeg fik det bedste af det bedste, men jeg forventede at den passede nogenlunde til den cykel den er lavet til og at den ikke rustede efter 3 måneder.

• #22   17. nov 2009 Det er klogt at vente med at give feedback til sælger før man har checket produktet, Sælgere på e-bay er generelt bange for at få negativt feedback da det ødelægger deres salg. Du har været uheldíg med leverandøren, det er ikke e-bays skyld, det kunne være dba eller gul og gratis. Fik selv noget via e-bay som jeg ikke var tilfreds med og konfronteret med et negativt feedback tilbød sælgeren returret eller et nedslag i prisen.

• #23   17. nov 2009 Jeg har endnu ikke haft dårlige oplevelser med ebay, og har nok handlet der 5-10 gange. Så det er desværre nok dig der har været uheldig. Husk at give
    negativ feedback, så andre ikke begår samme fejl som dig!
    (Husk altid selv at kigge efter negativ/positiv feedback hos sælger inden du
    handler)

• #24   17. nov 2009 Det vil nok være en ide at snakke med sælgeren før man giver negativ feedback, er jo ikke sikker han vidste den ikke passede på lige din maskine.

Har selv ledt på ebay efter en bærekugle til min mazda, og der er dælme mange der har opgivet forkerte oplysninger, så nogen gange skal man selv være opmærksom på sådan noget.

Kommentér på:
Pas på på ebay.

Annonce