940 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Sammenligning af hjelm mærker - Shoei Sammenligning af hjelm mærker - Shoei

Louis har bl.a. tilbud på Shoei XR1000 i denne weekend. Et tilbud som overvejer at benytte mig af - online.

Så er der bare lige det med pasformen. Har prøvet en del forskellige hjelme, men ikke Shoei.

Er der nogen derude som kan fortælle lidt om pasformen. Er den til rundhovedet japsere, eller passer modellen også os nordiske langskaller?

Køre med Soumy og MDS (samme som AGV), så hvordan er Shoei i forhold til disse mærker?

God bededagsferie herfra

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Min tørretumbler skal tilsluttes en kontakt. Den skal løftes ned af vaskemaskinen og løftes op igen. 800 kr.
  • Ophæng af 2 spejle + en lampe 1.090 kr.
  • Strøm under min vask 750 kr.
  • Opsætning af svævehylder og billeder 500 kr.
  • Mit toilet tager ikke nok vand ind 1.200 kr.
  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sammenligning af hjelm mærker - Shoei
  • #1   7. maj 2009 Shoi passer fint på mit standard nordiske hoved

• #2   7. maj 2009 min kammerat prøvede shoei hos allans mc, og der var en m for lille og en l for stor. forhandleren forklarede at de var til runde hoveder...

MEN tag da ud og prøv en shoei hos din nærmeste forhandler ;o)
    de har sikkert os andre mærker du ka prøve når nu du er der, så får du en ide om det inden du køber fra nettet

• #3   7. maj 2009 Jeg ligger selv mellem en S og M i Shoei, hvor M er for stor, og S da sidder kæbepartiet helt inde og rører min mund og hage. Du er nød til at finde en forhandler om prøve hjelmen.

• #4   7. maj 2009 Super input. Ved godt jeg skal prøve en hjelm før køb. Tingen er bare at tilbuddet kun er i denne weekend (ifølge Louis). Jeg kan sende den tilbage, hvis den ikke passer ordentligt. Gider bare ikke besværet med at sende, hvis ´man kan regne ud at den ikke passer allerede inden.

• #5   7. maj 2009 Ja, sidst jeg skulle sende 4 stykker tøj til England kostede det over 200,-, så det er næsten værd at køre efter hvis du har en forhandler i din region som fører Shoei.

Men, jeg har selv et aflangt hoved, og udover størrelsen, så passede selve hovedet da okay. Jeg kan så også fortælle at jeg har prøvet en af AGV's topmodeller, og da var den for stor oppe i toppen af mit hoved, hvorimod kæbepartiet sad okay.

• #6   7. maj 2009 Kæresten har en Shoei XR1000 og syntes den virker som værende i god kvali. Men hun har ikke prøvet så mange andre hjelme, hun kan sammeligne med.

• #7   7. maj 2009 Kan man ikke skifte indlægget i hjelmen, hvis man har et deformt hovede?

• #8   7. maj 2009 Hey jeg har en xr 1000 og den støjer forfærdeligt men har købt et wispherkit og det virker perfekt så det kan anbefales.
    Jeg mener nu kun det er de cheekpads man kan skifte, bortset er pasformen god og fast.

Mikael

Kommentér på:
Sammenligning af hjelm mærker - Shoei

Annonce