{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Suzuki GSX-R 750 *** SOLGT ! *** 1998

3.675 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen mc er oprettet og stemt ind. Opret din egen mc

Jakob E
Mand | 44 år | Oprettet: 31. maj 2009


Suzuki GSX-R 750 *** SOLGT ! ***

Årgang:
1998
Motor:
Motor: 4-cylindret, 4-takts luft/olie-kølet rækkemotor. Vådsump smøring. Oliekapacitet:5,5 Liter..
Kubik: 749 cm3
Boring/Slaglængde: 73/44,7 mm/mm.
Kompression: 10,7:1.
Indsprøjtning elektronisk.
Brænstof forbrug: 15,0 km/lit
Transmission: 6-trins gearkasse. Flerpladekobling i oliebad. Kædetræk. El-start. Totalgearing: 5,47:1.
El-system: 12 volt vekselstrømsgenerator. El-start. Elektronisk tænding. Forlygte: 2 x Ø 130 mm, 60/55 watt, halogen.
Stel: Dobbelt lukket rørramme. Bred 4-kant aluminiums rør.
Stel-geometri: Kronhovedvinkel: 66,0 grader. Efterløb: 96 mm.
Affjedring For: Hydraulisk teleskopgaffel. Posi-Damp-system. Hydraulisk anti-dive. Ø 43 mm gaffelben. 120 mm fjedervandring. USD
Styrstabilisator standart montret på forgaffel under kronrør.
Affjedring Bag: Mono-affjedring. Justarbar returdæmpning. 133 mm fjedervandring.
Mål og vægt: Totallængde: 207 cm. Akselafstand: 143,5 cm. Sædehøjde: 81 cm. Frihøjde: 13 cm. Tankkapacitet: 18 L. Egenvægt: 179 kg.
Farve: Hvid / blå, med orange stafferinger.

Hestekræfter
139 hk på baghjulet målt på rullefelt (dokumentation foreligger !)
Standart:
Ydelse: 135 hk (100,0 kw) ved 12300 o/m (standart)
Moment: 85 Nm ved 9500 o/m
Vægt/Kraftforhold: 1,33 kg pr hk.
Fælge
Hjul For: 120/70 x 17 på 3.50" fælg.
Hjul Bag: 190/55 x 17 på 6.00" fælg.
Fælg Type: Støbt alufælg.
Bremse For: 320 mm dia. dob 6 stempler.
Bremse Bag: 220 mm dia. enkelt hydraulisk skivebremse med flydende caliperhus og 2 stempler.
Dæk
Hjul For: 120/70 x 17 på 3.50" fælg.
Hjul Bag: 190/55 x 17 på 6.00" fælg.
Michelin Pilot Power
Topfart
278,3 ægte km/t iflg. rullefelt (dokumentation foreligger)
Tuning
Fjernet begrænsningerne (Yoshimura Boks / TRE-modstand), modificeret luftfilterkassen uden plastspjæld med større koniske titaniumstragte og fræst større lufthul (fed lyd), ellers har den fuld rustfri evolution system fra Akrapovic, KN FIlter, NGK Iridium tændrør, Galfer armerede bremseslanger både for og bag, Supercool kølervæske, Portet topstykke, lettet og polerede plejestænger og svinghjul, SKF lejer, strammere Yoshimura fjedre i koblingen, teflon bøsninger i forgaffelen, Cyklen er desuden lettet for en del vægt.
Styling
Gilles guldeloxeret tilbagerykkersæt/fodhviler med Gilles carbon hælplader, Pazzo racing levels titanium, Pazzo racing preload adjusters 24mm sorte (ikke på billederne) DID guldkædekit 520 ERV, Renthal-alubagtandhjul, Crashpads, Blåt MRA-kåbeglas, Speciel drejede styrvægte/ender, Bluegauge plastma bagskiver i instrumenterne (specilelt bestilt hjem fra USA) med justerbart baggrundslys og lysstyrke. SB FIberdesign Carbon hugger, Probolt rustfrie skruer på alle bremseskiverne, SB Fiberdesign Rygpude på sædeskal, Factory racing tank Pad GSX-R logo, Biketek racing quick release gascap i alu. Sortlakeret Racimbi-Weiss undertray med specielle røgfarvede diaodebaglygter (sharknose) indbygget nummerplade diodelys (hvid), R&G Tailtidy (nummerpladeholder) Rizoma Zero 11 diodeblinklys i sorte. Probolt kædejusterings blokke. SB carbon brilleplade
Ekstraudstyr
MC løftere for og bag, suomy hjelm model Gunwind i MAX biaggi replica design, komplet dainese 2 delt køre dragt i læder der matcher gixxeren (specielt designet i Suzuki's racing farver og står super til cyklen !) Spyball alarm, ôhlins styrdæmper (ikke på billederne)
Bemærkninger
SOLGT
Kommentér på:
Suzuki GSX-R 750 *** SOLGT ! ***
Annonce