Suzuki GSX-R 750 *** SOLGT ! *** 1998
3.675 visninger
|
Oprettet:
Suzuki GSX-R 750 *** SOLGT ! ***
Årgang:
1998
Motor:
Motor: 4-cylindret, 4-takts luft/olie-kølet rækkemotor. Vådsump smøring. Oliekapacitet:5,5 Liter..
Kubik: 749 cm3
Boring/Slaglængde: 73/44,7 mm/mm.
Kompression: 10,7:1.
Indsprøjtning elektronisk.
Brænstof forbrug: 15,0 km/lit
Transmission: 6-trins gearkasse. Flerpladekobling i oliebad. Kædetræk. El-start. Totalgearing: 5,47:1.
El-system: 12 volt vekselstrømsgenerator. El-start. Elektronisk tænding. Forlygte: 2 x Ø 130 mm, 60/55 watt, halogen.
Stel: Dobbelt lukket rørramme. Bred 4-kant aluminiums rør.
Stel-geometri: Kronhovedvinkel: 66,0 grader. Efterløb: 96 mm.
Affjedring For: Hydraulisk teleskopgaffel. Posi-Damp-system. Hydraulisk anti-dive. Ø 43 mm gaffelben. 120 mm fjedervandring. USD
Styrstabilisator standart montret på forgaffel under kronrør.
Affjedring Bag: Mono-affjedring. Justarbar returdæmpning. 133 mm fjedervandring.
Mål og vægt: Totallængde: 207 cm. Akselafstand: 143,5 cm. Sædehøjde: 81 cm. Frihøjde: 13 cm. Tankkapacitet: 18 L. Egenvægt: 179 kg.
Farve: Hvid / blå, med orange stafferinger.
Kubik: 749 cm3
Boring/Slaglængde: 73/44,7 mm/mm.
Kompression: 10,7:1.
Indsprøjtning elektronisk.
Brænstof forbrug: 15,0 km/lit
Transmission: 6-trins gearkasse. Flerpladekobling i oliebad. Kædetræk. El-start. Totalgearing: 5,47:1.
El-system: 12 volt vekselstrømsgenerator. El-start. Elektronisk tænding. Forlygte: 2 x Ø 130 mm, 60/55 watt, halogen.
Stel: Dobbelt lukket rørramme. Bred 4-kant aluminiums rør.
Stel-geometri: Kronhovedvinkel: 66,0 grader. Efterløb: 96 mm.
Affjedring For: Hydraulisk teleskopgaffel. Posi-Damp-system. Hydraulisk anti-dive. Ø 43 mm gaffelben. 120 mm fjedervandring. USD
Styrstabilisator standart montret på forgaffel under kronrør.
Affjedring Bag: Mono-affjedring. Justarbar returdæmpning. 133 mm fjedervandring.
Mål og vægt: Totallængde: 207 cm. Akselafstand: 143,5 cm. Sædehøjde: 81 cm. Frihøjde: 13 cm. Tankkapacitet: 18 L. Egenvægt: 179 kg.
Farve: Hvid / blå, med orange stafferinger.
Hestekræfter
139 hk på baghjulet målt på rullefelt (dokumentation foreligger !)
Standart:
Ydelse: 135 hk (100,0 kw) ved 12300 o/m (standart)
Moment: 85 Nm ved 9500 o/m
Vægt/Kraftforhold: 1,33 kg pr hk.
Standart:
Ydelse: 135 hk (100,0 kw) ved 12300 o/m (standart)
Moment: 85 Nm ved 9500 o/m
Vægt/Kraftforhold: 1,33 kg pr hk.
Fælge
Hjul For: 120/70 x 17 på 3.50" fælg.
Hjul Bag: 190/55 x 17 på 6.00" fælg.
Fælg Type: Støbt alufælg.
Bremse For: 320 mm dia. dob 6 stempler.
Bremse Bag: 220 mm dia. enkelt hydraulisk skivebremse med flydende caliperhus og 2 stempler.
Hjul Bag: 190/55 x 17 på 6.00" fælg.
Fælg Type: Støbt alufælg.
Bremse For: 320 mm dia. dob 6 stempler.
Bremse Bag: 220 mm dia. enkelt hydraulisk skivebremse med flydende caliperhus og 2 stempler.
Dæk
Hjul For: 120/70 x 17 på 3.50" fælg.
Hjul Bag: 190/55 x 17 på 6.00" fælg.
Michelin Pilot Power
Hjul Bag: 190/55 x 17 på 6.00" fælg.
Michelin Pilot Power
Topfart
278,3 ægte km/t iflg. rullefelt (dokumentation foreligger)
Tuning
Fjernet begrænsningerne (Yoshimura Boks / TRE-modstand), modificeret luftfilterkassen uden plastspjæld med større koniske titaniumstragte og fræst større lufthul (fed lyd), ellers har den fuld rustfri evolution system fra Akrapovic, KN FIlter, NGK Iridium tændrør, Galfer armerede bremseslanger både for og bag, Supercool kølervæske, Portet topstykke, lettet og polerede plejestænger og svinghjul, SKF lejer, strammere Yoshimura fjedre i koblingen, teflon bøsninger i forgaffelen, Cyklen er desuden lettet for en del vægt.
Styling
Gilles guldeloxeret tilbagerykkersæt/fodhviler med Gilles carbon hælplader, Pazzo racing levels titanium, Pazzo racing preload adjusters 24mm sorte (ikke på billederne) DID guldkædekit 520 ERV, Renthal-alubagtandhjul, Crashpads, Blåt MRA-kåbeglas, Speciel drejede styrvægte/ender, Bluegauge plastma bagskiver i instrumenterne (specilelt bestilt hjem fra USA) med justerbart baggrundslys og lysstyrke. SB FIberdesign Carbon hugger, Probolt rustfrie skruer på alle bremseskiverne, SB Fiberdesign Rygpude på sædeskal, Factory racing tank Pad GSX-R logo, Biketek racing quick release gascap i alu. Sortlakeret Racimbi-Weiss undertray med specielle røgfarvede diaodebaglygter (sharknose) indbygget nummerplade diodelys (hvid), R&G Tailtidy (nummerpladeholder) Rizoma Zero 11 diodeblinklys i sorte. Probolt kædejusterings blokke. SB carbon brilleplade
Ekstraudstyr
MC løftere for og bag, suomy hjelm model Gunwind i MAX biaggi replica design, komplet dainese 2 delt køre dragt i læder der matcher gixxeren (specielt designet i Suzuki's racing farver og står super til cyklen !) Spyball alarm, ôhlins styrdæmper (ikke på billederne)
Bemærkninger
SOLGT
Suzuki GSX-R 750 *** SOLGT ! ***
maj 2009
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 1 Svar: 9
@ Allan. jeg mangler ikke nogen forskærm. Men tak for tilbuddet !
feb 2004
Følger: 42 Følgere: 37 MC-er: 7 Emner: 175 Svar: 546
Fandt du en forskærm? Ellers har Jeg en liggende til bandit. Mener de passer sammen. DEn Er sort. Jeg har også bremse kaliber mm hvis det har interesse. Giv et bud..
Vh Allan
mar 2005
Følger: 29 Følgere: 28 MC-er: 10 Emner: 78 Svar: 229
jeg har lige lagt nogen nye billeder ind :o)
maj 2009
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 1 Svar: 9
Tak for kommentaren Er også ret godt tilfreds med resultatet, og den køre endnu bedre end den ser ud !!! Jeg skriver dig lige en pb ang. speedometer ombygningen naturligvis... Kør forsigtigt
jun 2007
Følger: 14 Følgere: 14 MC-er: 3 Emner: 11 Svar: 121
Satme et flot og velkørende eksemplar af en srad 750´er!! Var det forresten svært at skilde speedometer og omdrejningstæller husene ad?? har en tl 1000 s som jeg gerne vil ha et par ny skiver i.. har prøvet det før på min gamle zxr 400 men det var ikk for nemt at skilde ad på den ):
Skriv gerne en pb om det vis du har 1 min du vil ofre på det (:
På forhånd tak og endnu engang super flot 750´er som ikk ses mange af der er SÅ gennemførte..
En xtra-høj smidt her fra !
maj 2009
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 1 Svar: 9
Tak for kommentaren Ja der er lagt nogle gode timer og nogle gode stumper i cyklen her ! Din er godt nok også lækker
mar 2006
Følger: 28 Følgere: 25 MC-er: 2 Emner: 49 Svar: 52
Det er sgu den flotteste srad jeg har set. flot arbejde.
maj 2009
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 1 Svar: 9
Tak for kommentaren Din cykel er godt nok også fin....
aug 2010
Følger: 7 Følgere: 6 MC-er: 1 Emner: 2 Svar: 13
Tak og i lige måde! Din cykel ser så velhold ud! Glæder mig til at se den:) Jep vi kommer helt sikkert ind til byen i løbet af sommeren og vi skal nok sige til så vi kan mødes:)
Mvh Per S.
mar 2007
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 2 Emner: 41 Svar: 68
Fed fed cykel! Det er drømmen lige i øjeblikket, men jeg har sgu ikke råd Så jeg må "nøjes" med en 400 cc..
Lakeringen er rigtig fed, og den kombineret med alle detaljerne gør cyklen endnu federe!
maj 2009
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 1 Svar: 9
Jeg er også super glad for den og den køre ubeskrivelig godt og er temmelig kvik af en 12 år gammel 750'er at være Jeg vil gøre alt hvad der står i min magt for at beholde denne her på hjulene....
Det lyder som om du kender cyklen ?!?
maj 2009
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 1 Svar: 9
...skal vi snart ud og rulle igen ? Eller skal Jan lige se på din ged først ?
apr 2007
Følger: 8 Følgere: 7 MC-er: 1
har smidt en extra høj efter dig den står sku flot
feb 2007
Følger: 23 Følgere: 22 MC-er: 1 Emner: 49 Svar: 212
ser rigtig vedligeholdt ud.
flot flot cykel
jul 2005
Følger: 18 Følgere: 15 MC-er: 2 Emner: 46 Svar: 1.187
Ha ha ;o)
Velkommen til med din fine nye mc,pas nu på...
Mikael
apr 2010
Følger: 1 MC-er: 1 Svar: 14
Fin maskine
Dejlig meget tekst
rigtig fine billeder