578 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
4 Svar
Kawa GPZ; Ny 2-1 udstødning?? Omdys? Kawa GPZ; Ny 2-1 udstødning?? Omdys?
Jeg ville gerne ha lidt federe lyd på min GPZ 500s og meget gerne lidt flere HK. Den har fået lagt en motor fra en ER-5 i og den har vist lidt færre hk'er end normalt.
Ville det hjælpe at putte en 2-1 på og måske kn-filtre+ omdysning??
Nogen der ved hvad det ville give og hvad det koster???
0 synes godt om
jan 2005
Følger: 44 Følgere: 40 MC-er: 3 Emner: 136 Svar: 1.174
Dysning + K&N er nr 1. det gav min en MEGET bedre gang/benzinøko/moment, og så lige 5hk ekstra.
potten ved jeg ikke, om den ville give så meget...
/Jan
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 90 MC-er: 11 Emner: 240 Svar: 20.498
Og jo, en ER motor har 10 hk mindre. Det vil være en god ide at få den omdysset når du skifter udstødning og sætter et kn-filter i. Et jetkit giver ikke noget, så det skal du ikke ofre penge på. Man kan også lave et ekstra hul i luftfilterkassen, som passer symetrisk til det eksisterende hul. Du kan finde meget info her:
(link fjernet)
/
Jesper
jun 2005
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
jun 2005
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
Der er vist forskellige meninger om hvad de 2 motore har af hk.
En fra England skrev at på GPZ'eren havde de målt hk på krumtappen og på ER-5'eren var de målt på baghjulet?? Han skrev de havde samme antal hk'er.
Ved sgu ikke helt... Synes min virker lidt mere sløv end en GPZ jeg prøvede da jeg skulle købe.
Er der en der virkeligt har styr på det der kan fortælle mig hvad der kan få flere hypper ud af min motor???
Og hvis det der airbox mod + kn filter er godt hvordan med justering af kab. sync., luft blandning, osv.??
Kan man selv justere det eller skal man til at bruge en mill. til et værksted igen??
Sætter stor pris på jeres erfaringer..
Hilsen en rimelig glad GPZ ejer.
Kawa GPZ; Ny 2-1 udstødning?? Omdys?