{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
709 visninger | Oprettet:

Kim M
Kim M
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 5

Ny Mc {{forumTopicSubject}}

Hej,

Efter min far har indraget min Aprilia Pegaso 650 til egen kørsel står jeg og skal have en ny mc. Umiddelbart ved jeg kun at det gerne må være en med kåbe. Har en svaghed for kåbe. Der lurer noget mystisk under kåben som gør cyklen lækker.

Har kigget lidt på kawa' zzr 250 og gpz 250. Er der nogen der kan fortælle mig forskellen?
Er der andre cykler der kan være interessante at kigge på. Har læst mig frem til at vfr 400 måske også er noget!?!

Glæder mig til response!

Hilsen Kim

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny Mc
  • Kim M
    Kim M Tilmeldt:
    apr 2005

#1   19. apr 2005 Det skal være lille mc da jeg kun er 19!

• #3   19. apr 2005 hej enten den kawa eller en gs 500 e det er squ finde cykler. plus man blir idiot af at hører på de 250 cc

• #4   19. apr 2005 Kender en der har en ZZR250 og det er sgu' en fed lille MC. Den kører i kurver med en funfactor der ligger langt over middel, og den kan sagtens bruges til langtur, god siddestilling. Så hvis du passr den så hop bare på sådan en.
    Det er samme motor på GPX250 designet er bare mere 80'er/start 90'er agtigt

Men som der også er nævnt er en GPZ500s i droslet stand også et underholdende stykke legetøj.

God Jagt

/
    Jesper

• #5   19. apr 2005 Michael S

Skulle du ikke få en MC herind, før du bengynder at svine vores andres 250 til ??

Kim M
    En GSX-R 250 er en fed MC....

Morten

• #6   19. apr 2005 Hey der !

Bare fordi man er en nybegynder (ligesom mig) (jeg skal dog tilføje at jeg har kørt mc siden jeg var 13), så betyder det ikke at man skal have en "lille" mc. Jeg er hammer træt af at høre: NEJ den må DU IKKE køre, og jaja en god begyndercykel er en bla bla bla !!!

Du finder dig et dyr du kan lide, og så ringer du til "Buchberg MC" på 58266019 og bestiller et droslekit til ca. 1.500 kr, og vupti en uge senere er du ude og rulle sammen med drengene smiley

• #7   20. apr 2005 Hey -du skal selvfølgelig finde dig en mc kan holde ud at køre/se på. Om det skal være en 250cc, 500cc, osv bestemmer kun dit budget! Men generelt vælger folk jo en mindre mc de kan tumle med i de 2 år indtil de får det store kort og så kan få sig en større kværn. Men som v B siger kan der fås drosselkit til stort set alle cykler, så mulighederne er mange..

Ronny.

• #8   21. apr 2005 Husk også, at hvis det kniber med pengene, så stiger forsikringen jo altså også i takt med, at man vælger en mc med flerre cc! smiley

Skal selv afsted og kigge på en GSX-R 250 her på lørdag, og glæder mig som et lille barn! :D:D:D

• Kim M
    Kim M Tilmeldt:
    apr 2005

#9   21. apr 2005 Jeg ved godt at man kan drosle mc'er. Min aprilia skulle også drosles. Design mæssigt synes jeg helt klart at zzr 250 er bedst. GPZ500s er heller ikke værst. Jeg synes nu at den har en stor gap på forhjulet.
    Jeg tror jeg vil prøve dem begge to og se hvem der funniest!?!

Jeg kan ikke finde nogen zzr 250 til salg. Der er to hos jensenas.dk men der er alt. Kan det passe at den er meget sjældent? Heller ikke i tyskland kan jeg finde nogen (ebay.de, mobile.de)

Kommentér på:
Ny Mc

Annonce