2.622 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Mivv Udstødning ! Mivv Udstødning !

Først og fremmest tak for en rigtig fed MC side og et godt forum.

Jeg har den originale udstødning på min Thundercat (97) men vil gerne have en udstødning på der lyder af lidt mer.
Jeg har kikket lidt på en Mivv Udstødning.
Hvordan er kvalitetet og lyden på Mivv ?
Eller vil ii anbefale et andet mærke til en Thundercat ?

Mvh Kenneth

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rens Terrasse+ olie 7.000 kr.
  • Se på strøm til komfur - flytte ledning til ny gruppe? 2.000 kr.
  • Fejl på opvaskemaskine 870 kr.
  • Spørgsmål 400 kr.
  • Elektriker 850 kr.
  • Haveloungesæt, fod er knækket 1.526 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mivv Udstødning !
  • #1   13. apr 2005 der sidder en mivv på min gsx-r600.. den har en fed lyd, og designet er fedt, og den har en flot finish.. andet kan jeg ikke sige... Det med potter er jo svært, det er så individuelt et spørgsmål, om man kan li lyden, stilen osv..
    Knus Matilde

• #2   13. apr 2005 Hørte en sv 650 s med en Mivv ... total ond og larmende. Ved godt det er en V2 men tror skam også den er godt til din. Har også hørt den skulle være en af de potter der giver mest effect. smiley

mvh
    Jan (Micon larmede i det østjyske)

• #3   13. apr 2005 Mit lille ydmyge bidrag: smiley
    Jeg fik i slutningen af januar 4 spritnye lydpotter til min Honda. De gamle (originale) var tæret op i bunden af kondensrust.
    De nye potter kom fra MIVV ( www.mivv.it) gennem et firma nede i Sydtyskland. Jeg var selvfølgelig spændt på, om de passede korrekt på cyklen osv. Lydpotter til en 24 år gammel maskine får man jo ikke lige i Fakta henne om hjørnet.
    Summa summarum: De passede perfekt, havde en flot finish og var bare 110% ok.

• #4   13. apr 2005 jeg har mivv på og de lyder kanon

• #5   13. apr 2005 Hvad med Akropovic ?
    De laver nogel rigtige gode potter. Lyder rigtig godt og giver også lidt mere effekt.

• #6   13. apr 2005 Mange tak for jeres svar, jeg må heller få købt en mivv. Når jeg har fået købt og monteret den, opretter en tråd med et link til billeder og lyd så i kan se og høre forskellen smiley

Mvh Kenneth

Kommentér på:
Mivv Udstødning !

Annonce