541 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Kn-Filtre på Z 750 fra 1979 Kn-Filtre på Z 750 fra 1979

Jeg har købt en rigtig fin Kawasaki Z-750 Fra 1979 til Konen
Den har 4 Kn-filtre og sportsudstødning monteret, men den trækker ikke godt og skyder meget fra filtrene når den får noget Gas, topfarten er 120 Kmt med fuld kniv.

Jeg har ikke meget forstand på motore så jeg ville lige spørge til hvad i mener der skal gøres så den trækker godt.
Var forbi en mekaniker i dag og han snakkede om at den skulle have nye dyser og alt muligt, kan det passe??

Cyklen er købt sådan og er indtil handlen blevet kørt på, men jeg tvivler på at den tidligere ejer har kørt rundt med det træk problem..

Håber der er nogle experter der har nogle ideer.

Mvh. Esben

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af lampe 400 kr.
  • Drill in concrete 300 kr.
  • Ophængning af lampe i loft udtag 500 kr.
  • Reparation af plæneklipper 880 kr.
  • Vakskemaskine tilslut 1.200 kr.
  • Ikea Pax Skab Estimat 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kn-Filtre på Z 750 fra 1979
  • #1   2. jun 2010 har den stået længe eller er filtrene rene ?
    lyder som om den ikke kan trække det gas du giver den , prøv at starte og køre uden filtre
    evt. tjek dine tændrørs farve for mager : lyse tændrør ,
    for fed : mørke eller sorte

• #2   2. jun 2010 Jeg har købt den for 1 mdr siden, så det kan godt være at den har stået et stykke tid, jeg vil lige prøve at tjekke Filtre og tændrør og så vender jeg tilbage.

• #3   2. jun 2010 Det kunne også være at den trængte til en omdysning, hvis ellers filtre og tændrør er som de burde være.

• #4   5. jun 2010 åbne filtre på sådan en gammel traver vil altid være en effektrøver hvis alt andet er std (knaster , top ) find en luftfilterkasse hos en mchugger , så bliver den meget mere kørbar + den for noget mere topende og mere topfart

• #5   9. jun 2010 Har tjekket filtrene, de var helt rene. Prøvede også en tur uden filtre hvilket ikke gav nogen forskel. Alle 4 tændrør var helt sorte som kunne kradses af i flager... så ved ikke om den simpelthen får alt for meget at leve af..

• #6   9. jun 2010 det gør den sikkert da der kan opstå turbulens ved filtrene ved som er værrer ved nogle hastigheder end andre

• #7   9. jun 2010 kommer an på hvilken type karburator den kører med om filtrene ødelægger alt for din cykel , CV karbs er skidt kobiination med enkelte filtre
    tvangsstyrede kan til nød gå , men bestemt ikke optimalt heller smiley

Kommentér på:
Kn-Filtre på Z 750 fra 1979

Annonce