1.046 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
9 Svar
motorcykel Café motorcykel Café
Hej MC gammeri
Jeg sidder i skrivende stund og googler efter restauranter eller cafeer i Danmark som er motorcykelinspirerede om man vil. Jeg har set eksempler i udlandet på cafeer lavet til motorcykler med mc parkering og det hele.
Ved i om dette findes?
Billedet nedenfor er et eksempel fra en Café i London.
0 synes godt om
jul 2019
Emner: 1 Svar: 26
Enghave Kaffe
Xtreme Custom i Kødbyen
Petrol på Istedgade
sep 2014
Følger: 44 Følgere: 86 MC-er: 1 Emner: 51 Svar: 483
mar 2016
Følger: 5 Følgere: 13 MC-er: 2 Emner: 6 Svar: 923
sep 2014
jul 2011
Følger: 19 Følgere: 160 MC-er: 3 Emner: 60 Svar: 1.670
nov 2008
Følgere: 62 MC-er: 6 Emner: 64 Svar: 1.102
mar 2016
Følger: 5 Følgere: 13 MC-er: 2 Emner: 6 Svar: 923
Det er ret langt fra den typiske motorcyklist der i DK er en ældre herre, så der er simpelthen ikke penge i en MC cafe.
De steder i udlandet hvor man finder MC cafeer er typisk i områder hvor der kommer mange motorcylister. Og de fleste elløbehjul kan ikke klare en tur til Harzen, og det er alligevel ikke klimavenligt, så der kan man være i fred for hipsterne.
De tætteste du kan komme på MC cafe'er i DK er pølsevogne/ishuse hvor der typisk samles MCister på bestemte ugedage. Skovgrillen og Eventyrgrillen i Middelfart f.eks, eller endags træf som Søby træf. Der er ingen havregrød, til gengæld solid biksemad med spejlæg og lune bajere... og 99% mænd
sep 2014
de er af metal og nemme at skrue på over i garagen , de kan pudses og skinne blanke og lyder som vi husker , man er nok stadigvæk lidt dreng tilbage også om konen er blevet lidt rynket de sidste 30 år ?
de unge piger vi kendte er blevet til koner med voksne børn og nogle er også blevet Bestemor ?????
Jo det er egentlig ganske fint især når min barnebarn spørger om vi skal gå ud i garage og starte den gamle Motorcykel og mærke hvordan den ryster og kan lyde højt , og så dele en sodavand og en Carlsberg på en gammel sofa og snakke og skolen og hvorfor hans mor faktisk har ret når hun siger at han skal hjælpe til der hjemme ,
sep 2014
motorcykel Café