2.195 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 25 Svar

Fyns MC Festival lidt info. Fyns MC Festival lidt info.

Hej folkens.
På torsdag starter Fyns Mc Festival, festivalen åbner kl 12 og der er gratis indgang hele torsdag.
og det er godt da skovsøen er lukket om torsdag pga noget motionløbting.
lørdag fra 12-18 er der også gratis adgang..

øl priserne er som de plejer. alm øl 12 kr, guldøl og fadøl 18 kr.

torsdag kan der handles med kontanter ellers kan der resten af festivalen kun handles med ølkort!

Entre ved indgangen koster hele 200 men hvis du er smart kan du købe det i forslag via www.fynsmcfestival.dk til kun 145 kr.!!!!
og forresten så er der snart solgt 800 billetter i forsalg!!! Så det skal nok blive en god fest..

Kan også sige at der fredag aften er tungeste klub konkurrence. Lørdag er der mc udstilling og armwrestling. Der er både pengepræmier og masser af sponsorgaver.
og måske kommer der også en dækbrænder konkurrence.. mere om det senere.!!

nå ja og så er der jo masser af fed musik.... f.eks The blue Van og Vejgaards Tårnblæserlaug som er super grineren!

så jeg håber vi ses til en fed weekend med musik, bajer og masser af sjove timer..!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rens Terrasse+ olie 7.000 kr.
  • Se på strøm til komfur - flytte ledning til ny gruppe? 2.000 kr.
  • Fejl på opvaskemaskine 870 kr.
  • Spørgsmål 400 kr.
  • Tømrer skotrende 2.599 kr.
  • Elektriker 850 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fyns MC Festival lidt info.
  • #1   15. aug 2010 Jamen så ses vi da på fyns land jooooo.

• #2   15. aug 2010 Så håber vi bare der er lokummer nok denne gang smiley

• #4   15. aug 2010 ved ikke hvad planen er med lokummer i år.. men jeg håber også det bliver bedre... prøver lige at tjekke op på det hvad planen er i år.

• #5   15. aug 2010 Tror nu ikke det så meget var antallet af lokummer der var problemet sidste år, der var bare alt for mange røvhuller samlet på for få m2 .... griner.

Aii problemet sidste år var at fen vogn som skulle tømme ikke kunne komme igennem på alléen ned til festpladsen, så lad os håbe den holdes bred nok i år.

Tjek hellere om ikke vi kan få nogle sømblokke i år, kæmpe mangel til dette arrangement, sømblokke må der da være med så mange bikere samlet.... smiler

• #6   15. aug 2010 Ha det er ikke engang løgn.. hvordan har vi kunnet leve så længe uden en sømblok på festivalen...?????

• #7   15. aug 2010 Tør jeg så håbe det er noget du sørger for esben ???

• #8   15. aug 2010 ja det er ikke at gøre deres lokummer er sku under al kritik

• #9   15. aug 2010 jeg skal i hvert fald se om det er noget som kan fremskaffes. der er jo et par dage endnu!

• #10   15. aug 2010 Så slemt er det nu heller ikke med de lokummer.
    Ja dem oppe ved selve træfpladsen var ikke lækre, men resten var ok. Og hvis man absolut ville have normale toiletter er der jo friluftsbadet.

• #11   15. aug 2010 Var du der kun fredag?
    come on mand, det var under al kritik med de lokummer.

• #12   15. aug 2010 Hvis folk ville efterlade lokumet som de gerne ville finde det ville der ikke være noget problem, tænk lidt over det. smiley

• #13   15. aug 2010 Jamen det er da også rigtigt Silas...;-) .Men på et eller andet tidspunkt bliver de sgu fyldt uanset hvad.

• #14   15. aug 2010 Hej
    ang lokummer så kan jeg garantere jer for at festivalens bestyrelse er klar over at det var et problem.
    og personligt håber jeg også meget på at det bliver bedre i år!!!
    Problemerne sidste år er i hvert fald ikke blevet ignoreret. Men lad jer nu ikke gå på af det og nyd musikken og kolde fad i stedet.... det er jo det vi kommer der for og ikke for at sidde på tønden smiley

• #15   15. aug 2010 Det vil sige hvis man kommer torsdag,har man sparet 200 kr?

• #16   16. aug 2010 Haha, Søren, sådan læser jeg det også, men tvivler på det holder.

• #17   16. aug 2010 hej
    Nej ikke helt desværre. Men man kan komme ind på festivalen om torsdagen uden at betale indgang.. de samme gælder lørdag fra kl 12 til kl 18.
    men hvis man vil være med hele fredag og lørdag aften så må man punge ud... hele 200 kr eller 145 hvis man betaler online..
    http://www.billetten.dk/event/20958

• #18   16. aug 2010 Hvor længe kan man købe på billetten.dk?
    Plejer salget ikke at stoppe et par dage før festivalen starter?

• #19   16. aug 2010 Jan E
    Så vidt jeg ved så kan man købe billetten indtil festivalens start. Grunden til det er at man selv kan printe billetten ud og tage den med.. så bliver din billet scannet ved indgangen.
    hvis du vil have den tilsendt så tager det selvfølgelig et par dage. Så det er bare at gå ind og bestille, printe og hoppe op på motorcyklen med teltet bagpå og en sixpack i tanktasken!

• #20   17. aug 2010 Så er der et program klar for festivalen konkurrencer:

Fredag:
    18:00 Træffets tungeste klub.. Vind gratis øl hvis din klub vejer mest!

Lørdag:
    11:00-17:00 MC udstilling, Tilmelding i infoboden. Alle med en indregistret motorcykel kan deltage. Flotteste Mc vinder 2000 kr kontant og der er også præmie til den grimmeste MC.

14:30 Armwrestling for bikere. Der er klasser for både mænd og kvinder. Tilmelding i infoboden fra torsdag kl. 12 til lørdag kl. 14:30
    Vind flotte pokaler, ølkort og ikke mindst ÆREN.!!!

Indtil lørdag kl. 17:00 Rullefelts konkurrence. Har din mc flest HK så kan du vinde flotte sponsor præmier og kontanter.
    Også dem som gætter tættest på kan vinde præmier.
    Tilmelding sker automatisk når du får rullet din cykel hos Mc Cruise Control som er klar på pladsen

og jeg kan godt love at der er rigtigt fede præmmier i år.. f.eks hjelme, støvler, kontanter og ikke mindst ølkort!!!!!

• #21   17. aug 2010 Håber at vejret snart bliver bedre . Bange for at jeg ikke kommer hvis det står ned i stænger som det gør nu.

• #22   17. aug 2010 det samme her Auning ) S

• #23   17. aug 2010 Pjat med jer, på med noget ordentligt tøj og så bare afsted med jer ggg

• #24   18. aug 2010 Tror vist vi alle håber på godt vejr og højt humør smiley
    meeennn som ordsproget siger : der er ikke dårligt vejr bare dårlig påklædning he he...

• #25   18. aug 2010 Ja lad os håbe på lidt bedre vejr... heldigvis er teltene store og øllerne kolde.

Nå men ellers kan jeg fortælle at der er kommet lidt præmier ind til konkurrencerne..

Crosshjelm fre MP motorcykler
    W2 støvler og Nolan hjelm fra Friis mc
    Gavekort til midtfyns mc
    Gavekort sydfyns mc,
    draggin jeans fra svendborg MC

og der er flere på vej.

Der er også mulighed for at vinde ølkort og flotte pokaler i armwrestling konkurrencen lørdag eftermiddag...!

nåja og så er der i alt 6 tusinde kroner i kontanter.

• #26   20. aug 2010 wc er meget dålig lort op til kanten det dur ikke efter min mening ikke

Kommentér på:
Fyns MC Festival lidt info.

Annonce