674 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Svær at starte ved varm motor.... Svær at starte ved varm motor....

Godaften MCG.

Jeg har lige erfaret med en bekendts zx7r, at når den bliver varm har den svært ved at starte igen.

Det er lige meget om den får gas eller ej, og faktisk skal der tørnes i 15 - 20 sek. på starteren før den slår igang med et brag (Uforbrændt benzin i udstødningen, ikke andet) nogle gange.

Han spurgte så mig om jeg havde oplevet noget lignende med min, og mindes så noget om at have hørt noget ang. de vacuumkarburatore, eller noget med at benzinen løber fra karburatorene..

Er det mig der er helt hen i skoven??

Hvordan ville det f.eks. vise sig hvis det var slidte nåle i karburatorene??

Mvh.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.
  • Sætte spejl og hylde op 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Svær at starte ved varm motor....
  • #1   21. aug 2008 Hvor gammel er cyklen? Nåle bliver ikke sådan slidt..

• #2   21. aug 2008 Det er en 98´er, kørt ca. 30.000 km....

Den pludrer ikke, og tager gassen ganske udmærket.

Der er faktisk ikke rigtig nogn indikationer på fejl når man kører på den..

Fejlen optråder typisk hvis man har kørt en tur, skal tanke, og når man så skal starte igen, så er den lidt tvær...

Håber virkelig på lidt kloge ord, da han er bange for at den pludselig vil svigte ham, og slet ikke starte, så det kunne være rigtig dejligt at finde fejlen.

• #4   21. aug 2008 måske dine pick upper i tændningen ,det er en slags modstande .for de gør det med når den er varm og vil ikke starte ,men vil godt state på kold motor

• #5   22. aug 2008 Ang. pick ups i tændingen så har jeg ingen anelse om det kan være det... Hvordan tjekkes det nemmest??

Mht. prime på benzinhanen, så er dette ikke en mulighed da der kun er: ON, OFF eller RESERVE...

Er der slet ikke nogen der har prøvet noget lignende før??

• #6   22. aug 2008 min zx750èr gjorde det også, men det hjalp at lade den snurre i starteren UDEN at give gas, så kom den rimeligt nemt, så noget tyder på de er enormt nemme at drukne, fik dog aldrig gjort noget ved det, og nu er den solgt smiley

Kommentér på:
Svær at starte ved varm motor....

Annonce