{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
775 visninger | Oprettet:

Hjælp..Min CBR600F2 kan ikke køre..... {{forumTopicSubject}}

Den starter som den skal, men så engang imellem kan jeg starte den og køre godt 100-200 m, så dør den pga at den ikke får noget benzin, og så kan jeg ikke få liv i den igen. Når der så er gået nogle timer så springer den igang igen.
Der var en der mente at det ku være benzinventilen under tanken, i så fald er der nogen der har sådanne en liggende, eller ved sted hvor man kan købe sådanne en?
Eller kan der være noget andet galt med den?
Håber i har de vise sten til min cykel, for solen står højt.........

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp..Min CBR600F2 kan ikke køre.....
  • #1   7. maj 2008 start med at rens din benzin vej... skrue, skrue.. og så skal du se..

• #2   7. maj 2008 Nu er jeg ikke dem store haj når det glæder "skrue skrue". Er det bare at skrue tanken af den og så rense slangen derfra?
    Kan bare ikke forstå at det kun sker nogle gange, og ikke altid. For endten er det stoppet eller også ikke....

• #3   7. maj 2008 der sidder nok et filter som er næsten helt stoppet... så vil den langsomt fylde slangen og karbs igen men ikke give nok til at kunne køre på det.. start helt oppe ved tank... skrue skrue benzinhane af.. så rense rense.. så skift evt. filter på din slange(hvis der er en)... rens dine karbs nu du er igang...

• #4   7. maj 2008 Det er 100% de samme symptomer som med min tidligere F2.

Jeg fandt min benzinventil på ebay, og fik den med fragt til 250kr. Du kan dog prøve at starte med at rense filtret.

Hvis du ikke er så vant til at rode selv, så start med at købe en Haynes manual. Der er billeder og beskrivelser af alt hvad du skal gøre, og så er det ellers bare at afmontere sideskjoldene, pille slangerne af tanken når du har tømt denne, og så ellers afmontere den ventil i bunden.

Ude hos min mekaniker rev han min tank af, og satte en anden tank på, og med det samme sprang den igang som intet var sket. Så skiftede jeg ventilen på min egen tank, satte den tilbage på, og så kørte den perfekt sidenhen.

(link fjernet) - ham her har en benzinhane til en F2'er til 300kr. Det var den jeg skiftede. Har handlet med ham før, ingen problemer der, og hurtig levering.

Kommentér på:
Hjælp..Min CBR600F2 kan ikke køre.....

Annonce