{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Klonk klonk pssssssss
  • #1   20. aug 2022 Hvis det nu skete på den tyske autobahn Søndag formiddag på vej hjem fra ferie og man havde et rep.-sæt i tasken, så ville man fikse det og køre hjem.
    Og hvis det kan holde til det, kan det vel også holde at køre rundt på ?

• #2   20. aug 2022 Det kan måske godt lappes med en lap inden fra.
    Prøv at tage det af og køre ned til MC mekanikeren...

Men hold i mente at det er det samme arbejde og arbejdsløn for at sætte et nyt dæk på, som koster, 3-400 kr ?
    Og så er det nyt og du skal ikke have den der nagende tanke om lappen nu holder når du runder de 180kmt ...

• #3   20. aug 2022 Præcis det jeg tænkte, jeg kan sikkert sagtens finde en der vil lappe det men så skal jeg køre rundt og tænke på om lortet holder smiley

• #4   20. aug 2022 Hvis dækmanden siger god for lapningen, ville jeg ikke have et problem at køre rund med det.

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.698
    #5   21. aug 2022 Man skal kontrollere dækket på indersiden. Er det en flænge i trådene, så smider man det ud. Hvis der kun er en enkelt eller to tråde som er revet over, så kan det lappes indefra.

Hilsen dækmanden.

• #6   21. aug 2022 Takker for input, jeg må have fat i min dækmamd i morgen smiley

• #7   23. aug 2022 Og det blev til et nyt dæk, det var et temmelig stort hul..men det er da mystisk at der er så mange forskellige meninger om noget så simpelt..min dækmand er i det hele taget ikke meget for at lappe mc dæk, han siger det er noget fusk ?

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.698
    #8   23. aug 2022 #7 - Personlige følelser spiller en stor rolle. 1 fjer bliver lynhurtigt til 7 høns, når det handler om dæk, olie og MC mærke.

Jeg har lappet mange mange dæk uden et eneste problem. De første 8-10 dæk jeg kørte banerace på, var dæk som folk ikke var trygge ved at lappe. Det gjorde jeg så, og de blev slidt op alle som et, uden nogensinde at vise tegn på svaghed.

• #9   23. aug 2022 Set ud fra jeg er tidligere dækmand hos 2 anerkendte firmaer, så kan jeg sagtens stå inde for jo man kan sagtens lappe mc dæk. Også uden man skal få sved på panden over det måske eksploderer, for nej det gør det ikke hvis det er lappet korrekt.

Kommentér på:
Klonk klonk pssssssss

Annonce