Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Min tørretumbler skal tilsluttes en kontakt. Den skal løftes ned af vaskemaskinen og løftes op igen. 800 kr.
  • Ophæng af 2 spejle + en lampe 1.090 kr.
  • Strøm under min vask 750 kr.
  • Opsætning af svævehylder og billeder 500 kr.
  • Mit toilet tager ikke nok vand ind 1.200 kr.
  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  karburator kan ikke cyns
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 66 Svar: 20.911
    #1   17. apr 2020 Hvad mener du med "kan ikke"?

Virker skruerne til synkronisering ikke?

Der sidder kun 3 skruer til 4 karbs... Skruer du på 4 forskellige, så er det de forkerte skruer du piller ved.

Hvis det er de rigtige skruer, har du enten en utæthed eller et eller flere vacuum spjæld der hænger eller er samlet forkert.

Der er jo ikke just overflod af information om hvad det er og hvad du har gjort... smiley
    Så indtil videre er der en masse gætteri her fra...

• #2   17. apr 2020 Jeg har prøvet det en gang og da var det fjederen i forbindelse med en af skruerne til synkronisering der var defekt

• #3   18. apr 2020 på min er nr 2 master karb men når jeg vil juster på den sker der ikke en fis. der er nye o ringe og div pakninger i alle 4 karb.

profilbillede
  • #4   18. apr 2020 den sorte nr 1 den under nr 20 har den noget med wacum at gøre ? kan der være forlidt wacum i karb ?

• #5   18. apr 2020 Går ud fra at hvis ellers karburator er iorden burde der være en smal sag først at stille 3'eren efter 2'eren og derefter 1 og 4.
    Nu skriver du ikke hvad det er for en motorcykel, men det ligner en Honda og jeg husker på at der på nogle af dem skulle bruges special værktøj. Det kan andre nok af/bekræfte

• #6   18. apr 2020 http://www.ootfab.com/xj/products/YICS-R.html

• #7   20. apr 2020 det er en cb 750 kz fra 1979 med wacum karb på Morten L
    har rodet med den helle weekenden uden resultat har brugt start spray på for at søge efter utætheder men der er ingen.

• Philip A
    Philip A Tilmeldt:
    sep 2015

Følger: 1 Svar: 1
    #8   1. maj 2020 Jeg lytter lige med. Har også en cb750 kz fra 79 og mine karburatorer driller også lidt.

• #9   16. aug 2021 Fandt du nogensinde en løsning?
    Hvis nogle af manometrene er i udu kan du også synkronisere to karburatorer ad gangen. (først de to til højre, så de to til venstre, og til sidst de to i midten). Prøv evt også at bytte rundt på slangerne og se om resultatet er det samme.

Kommentér på:
karburator kan ikke cyns

Annonce