4.414 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 21 Svar

GS500 Kan ikke starte Karburator problem... GS500 Kan ikke starte Karburator problem...

Oh nej... Skulle have doslingen ud af GS500eren (lovligt! A2 kort), Men ændrede ikke på Karburatoren, tog bare skiverne ud, og så kørte den altså ad H til...

Nu har jeg så sat skiverne i igen mellem karburator og motor, men den duer slet ikke... Her er problemet...

Når den starter, så ryger den først op i 4000-6000 omdrejninger, så går den ned til tomgang alt efter hvor jeg har sat min tomgangsskrue (den har jeg pillet meget rundt med uden held), og der står den fint i tomgang.... MEN Aktivere jeg chokeren (åbner for spjældet) Dør den, og rører jeg gas håndtaget mens den er i gear (begynder at kører), dør den...
Nogen gange ved gas givning i frigear dør den også....

Hvad kan der være galt? Har ikke haft karburatorene skilt ad.

Og nu kan jeg ikke komme i skole i morgen da jeg bor på lars tyndskidsmark, og vi har svejse-lektion, hvor man skal være der 8:00 (umuligt herfra) grundet sikkerhedsregler, ellers bliver der låst til 14:40 (fri) >.< , så nu må jeg bruge dagen i morgen på at få den fixet...

Tips tak! smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Min tørretumbler skal tilsluttes en kontakt. Den skal løftes ned af vaskemaskinen og løftes op igen. 800 kr.
  • Ophæng af 2 spejle + en lampe 1.090 kr.
  • Strøm under min vask 750 kr.
  • Opsætning af svævehylder og billeder 500 kr.
  • Mit toilet tager ikke nok vand ind 1.200 kr.
  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  GS500 Kan ikke starte Karburator problem...
Kommentér på:
GS500 Kan ikke starte Karburator problem...

Annonce