663 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Interphone til enkelt hjelm Interphone til enkelt hjelm

Jeg har en fætter, der også kører mc. Han har en Interphone edge på sin hjelm. Er der nogen, der kan give et godt råd til, hvis jeg skal have noget Interphone til en enkelt hjelm (min egen), sådan at jeg kan kommunikere med ham. Jeg har googlet lidt, med det er noget af en jungle, og jeg behøver kun et mindre sæt, ikke den store, forkromede løsning.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til rep af kanttråd til robot plæneklipper 600 kr.
  • Opsætning af håndvaskamatur 500 kr.
  • Find fejl11 på opvaskemaskine 250 kr.
  • VVS-installatører 1.950 kr.
  • Installation af nyt tv 500 kr.
  • Handyman til opsætning af brusesæt 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Interphone til enkelt hjelm
  • #1   28. aug 2019 Hej, jeg er meget glad for mit billige sæt
    Da jeg kørte til Kroatien spillede det på fuld knald med musik fra tidlig morgen til sen aften uden at løbe tør for strøm på noget tidspunkt.

Jeg har snakket i tlf med 120kmt hvor jeg får afvide der ingen vindstøj er i den anden ende.

Det kan sikkert ikke snakke sammen over bluetooth med din makkers, men alle har vel fri eller tilstrækkelig tale nu til dags, til bare at køre det over telefonen.

https://www.xlmoto.dk/mc-tilbehor/gps--intercom_c152/mc-samtaleanlaeg_c165/intercom-bluetooth-snell-e-1_pid-E1single18?fmb=0

• #2   28. aug 2019 Tak for rådet. Jeg er dog skiftet til Oister med 5 timers taletid pr måned, fordi Telmore bare blev dyrere og dyrere smiley

• HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 2.542
    #3   29. aug 2019 Hvis du vil have noget der kører problemfrit med din fætter, så køb single udgaven. Se dette link:

https://www.interphone.com/en-gb/Interphone/Interfoni/INTERPHONE-EDGE/p/INTERPHOEDGE

Så er du 100% sikker på, at I kan køre BT mellem jer til Intercom - samtidig med at du har radio, telefon og GPS med ind over. Efterhånden er der ikke den store forskel på kvalitet, funktioner eller pris mellem de respektive RIGTIGE Intercom's du kan købe til MC brug. Jeg har brugt både Cardo, Sena, Interphone, SRC samt BMW's egne igennem en tidsalder - og der er fordele/ulemper ved dem alle. Hvis jeg bruger noget uden relation/kobling til MC, så vælger jeg gerne (helst) Interphone.... hvis jeg har med relation til MC'en, så er det SRC/Sena som synes bedst.

Hvad angår støj og sådan noget..... så skal du blot huske på, at dette afhænger helt og holdent af hvilken MC du har - og hvor stort et vindpres (støj) du har på overdel af krop og hjelm/kant. Typiske touring MC'ere er - selvfølgelig - bedst med minimal støj. Jeg har set "rygere" der faktisk kan få sig en gippernakke-smøge-tur bagved skærmen.... utroligt nok, og så siger det sig selv, at så vil støjbilledet være minimalt. Hvis turen foregår på Hayabusa'en med +250km/t på den tyske Autobahn, så har jeg hverken tid eller "lyd" til at tale i telefon eller høre musik.... motoren er musik i sig selv.

Men det er ret fedt at have Intercom mulighed med sine driver-buddy's - at hyggesnakke om området man kører i..... pauser og andre ting - fedt nok!

• #4   29. aug 2019 Tak for svaret HM. Det løb ind samtidig med, at skrev til touringshop.dk omkring interphone edge.
    På hjemmesiden har de dog kun en dobbeltversion og det fremgår ikke om mikrofoner og højttalere er med i pakken.
    http://touringshop.dk/shop/171-interphone-bluetooth-kommunikation/3074-interphone-edge-mc-mc-intercom-dobbeltsaet-til-2-hjelme/

• HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 2.542
    #5   31. aug 2019 Der er det hele i pakken.... fremgår af tech SPECs / beskrivelsen. Hvis du køber dobbeltsættet, så har du/I en ekstra eller kan sælge den fra.... mon ikke at I kan finde en køre-buddy mere? smiley Det er bare nemmere når alle bruger "nogenlunde" det samme....

Kommentér på:
Interphone til enkelt hjelm

Annonce