980 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Min lille Honda "knalder"?? Nogle der kan hjælpe? Min lille Honda "knalder"?? Nogle der kan hjælpe?

Hej alle.
Jeg har lige købt en lille Honda Innova.
Den køre sådan set fint nok, men når jeg slipper gassen og den motorbremser kommer der nogle gevaldige knald ud af udstødningen!!
Jeg tænker det måske er et spørgsmål om indstilling eller måske en karburator rensning, men det er efterhånden nogle år siden jeg sidst har rodet med mc'er, så håber der er nogle der kan hjælpe, både med hvad det kan skyldes og hvad der kan gøres ved det.
På forhånd tak.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilstoppet toilet 1.000 kr.
  • Hænge gardiner op 500 kr.
  • buske med rødder graves op og fjernes 3.000 kr.
  • Montering af hasvik skydedøre. 300 kr.
  • Hurtig løsning af småopgaver 1.050 kr.
  • elektriker 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min lille Honda "knalder"?? Nogle der kan hjælpe?
  • #1   27. jun 2017 den er utæt i udstødning.. enten mellem pottenog forrør eller også oppe ved cylinderen.. det får.den til at knald i potten .. og hvis det ikke er det 90%sikker så.er det for mager blanding f.eks hvis der er sat et åben filter på og er ikke justeret ind...
    det første er kun irriterende det andet er værre og beskadiger din motor i længden

• #2   27. jun 2017 Det er ikke udstødningen og der er ikke åben filter på,(det er jo nærmest kun en boret knallert ;-))
    Det hele er standart, men jeg mener at tidligere ejer har justeret lidt på den, så det kan være det er der problemet ligger??, men hvad kan jeg lige justere for at se om det bliver bedre?

• #3   27. jun 2017 du kan tjekke op på at det er de korrekte dyser og nål og at den sidder i det korrekte hak.. og så skal du justere luftblandingen

• #4   27. jun 2017 Er næsten 100% sikker på at det er den org. dyse og nål der sidder i, men kan godt have en mistanke om der skal stilles på luftblandningen. Ved den tidligere ejer har stillet lidt på den fordi han ikke mente den gik helt godt i tomgang.

• #5   27. jun 2017 ja og tjek lige at den ikke er utæt i udstødningen nu du er igang

• #6   27. jun 2017 Lyder klart som om den er utæt i udstødning . Har jeg oplevet tit på mine BSAèr . Især når det er når du lukker af for gassen .

Kommentér på:
Min lille Honda "knalder"?? Nogle der kan hjælpe?

Annonce