467 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Kædekit til GSX-R 250 Kædekit til GSX-R 250

Hej hej

Jeg står og skal have ny kæde på cyklen, inden det gode vejr kommer (som det gør MEGET snart, basta).

gixxeren køre standart med 13/47 og 120 leds kæde.

Men vil gerne have den gearet lidt ned, så vil prøve 13/46 istedet, og så kom dilemaet: Skal der en kæde med mindre led på, eller er det så lille en forskel, at det er lige meget og jeg bare skal holde mig til en 120 leds?

På forhånd tak smiley
Mvh Anders N.

Ps. har i en god side som forhandler reservedele til sådan en mini gixxer, så må i gerne smide et link smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte gardinskinner op i betonloft (Vidga ikea) 300 kr.
  • Tilstoppet toilet 1.000 kr.
  • Handyman to fit some blinds 1.000 kr.
  • Install shower mixer 500 kr.
  • Hænge gardiner op 500 kr.
  • Installere vaskemaskine 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kædekit til GSX-R 250
  • #2   5. mar 2007 Hej Strada

I øjeblikket kan den ikke gå på begrænseren i 6. gear, hvorfor det kunne tænkes at det ville hjælpe at geare den en tak bag.

Hygge

P.S. Tillod mig lige at svare på vegne af Anders, da det lille kræ er faldet i søvn smiley

• #3   5. mar 2007 han vil geare ned! men har vist byttet om på forståelsen af det smiley

Smid 3 tænder mere bagpå den! Så bliver den meget kvikkere. 1 tand er for lidt! Den kan nemt bære 3 tænder mere bagpå smiley med 3 tænder mere regn da med et led mere på kæden, måske endda 2! Kommer an på hvor meget der er at give på bagsvingeren ved kædestrammer

• #4   5. mar 2007 Hov, selvfølgelig ikke begrænseren, men det røde felt. Altså den kan ikke nå til det røde felt i 6. gear...

Jeg skal da vidst også snart i seng.

• #5   5. mar 2007 nedgearing foregår ved at smide mindre tænder foran eller flere bagtil smiley :) smiley

• #7   6. mar 2007 Jeg takker for rettelsen Sabastian smiley

Man skal lige sidde og krænge den lidt i hovedet for at kunne finde rundt i de tænder, hehe.

Men tak for hjælpen, så vil jeg se om jeg kan finde en et tandhjul med nogle lidt flere tænder, og så må jeg kigge på det med kæden. Men det besvare mine spørgsmål tak smiley

• #8   6. mar 2007 Min med std kit kan godt nå det røde felt i 6. gear! Tager selvfølgelig bare sin tid.. smiley

• #9   6. mar 2007 Ja skal den helt ud, så skal den bruge plads, og den plads har jeg ikke fundet endnu smiley Så i sidste ende tror jeg det kunne være sjovere at få lidt i bunden, end toppen, når man alligevel sjældent når den smiley Og som du så fint selv siger, så er sving jo sjovest smiley

Kommentér på:
Kædekit til GSX-R 250

Annonce