Kædekit GSX-R 1100 ?? {{forumTopicSubject}}
Jeg kan ikke blive klog på det her emne.. Der sidder en 530 kæde på min nye indkøbte cykel nu.. (første cykel)
Standard gearing for og bag..
Cyklen er købt for 1 uge siden
Jeg skal have lavet en hel del ting ved den og den skal synes - Den er total ombygget til streetfighter - Så har slet ikke brug for den voldsomme tophastighed den har - Men bare ved at lukke op for gassen nu bliver jeg bange for den - På den gode måde - Så det jeg ønsker er det mere optræk og sænke topfarten ? Det er jo umuligt at optimerer begge dele.. Da det eneste der er sjovt er fra 0-200 km/t på den.. Over 200 på en naked bike er direkte ubehageligt som i nok ved :=)
Jeg har kigger på ALLE slags kædekit og det eneste jeg har fundet overskueligt er AFAM kædekit hvor man selv kan vælge 520,525,530 kæde samt hvilken gearing der skal på i for og bag - Alu eller stål - ALLE forhandler jeg snakker med siger at den skal kører med en 530 kæde pga. de mange HK den har og den er født med det.. Så hvorfor skifte til en 525 eller 520 ? Det eneste jeg kan se er prisen er billigere for 520 - Men mange racer kører da med 520 ? -- Det er vel hvor kraftig kæden er ? Skal jeg bare få 2 tænder op i bag og beholde det andet org. ?
Jeg er lidt på herrens mark som man godt kan fornemme.. Håber på nogle gode svar.. Da jeg meget gerne vil bestille det hjem NU så jeg kan få det monteret i starten af næste uge..
maj 2006
Følger: 11 Følgere: 14 MC-er: 5 Emner: 38 Svar: 602
Mvh. Mathias
aug 2008
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 1 Emner: 43 Svar: 219
Kædekit GSX-R 1100 ??