{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Omdysning
  • #1   27. feb 2007 Det er ikke et must.

• #2   27. feb 2007 nej men har cyklen dårligt af hvis man ik omdysser da? der nogle der siger man kan smelte stempel Osv, det også rigtig, men så skal blandingen da være HELT skæv, og den er jo nok ik helt ved siden af når den køre li så godt nu, eller er det bare mig??

• #3   27. feb 2007 Hvis den nye udstødning har samme modstand som den gamle, så skulle det ikke være nødvendigt.
    Omdysning foretages oftest hvis man skifter udstødning til en model med mindre modstand eller montere andre karb.

• #4   27. feb 2007 hmm jamen den siger jo noget mere den nye udstødning så der er ved ik samme modstand i.?

• #5   27. feb 2007 Hvis motoren arbejder som før så skulle det ikke være nødvendigt med en omdysning.

• #6   27. feb 2007 kim (odense) A
    Hvis en motor har for let eller for svært ved at komme af
    med udstødningen så arbejder den ikke optimalt, da enhver motor skal have det rigtige modtryk for at arbejde
    optimalt.

• #9   27. feb 2007 mht. Omdysning alle T.Hansen drengene dyser da ikke deres corollaer bare fordi de har stjålet en bondemands mejetærsker udstødning
    modtryk eller ej , få det tjekket hvis du syntes det nødvendigtat smide 1000 kr for en justering :E)
    der er delte meninger om behov for dysning vil mene mange cykler trænger til synkronisering istedet så cylindrene arbejder ens !!!

• #10   27. feb 2007 du skal have tjekket om blandingsforhold er ok.
    Sidder der en standard potte på og du så smider en råbepotte risikerer du for mager blanding og dermed en brændte ventiler og eller stempler!

Det koster ikke meget at få det tjekket, men det koster af renovere en motor

• #13   27. feb 2007 Undskyld mig!