{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.029 visninger | Oprettet:

Casper L
Casper L
Tilmeldt:
22. jun 2010
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 4

Omdysning {{forumTopicSubject}}

Go' aften drenge og piger

Er der nogle der ved hvor meget højere dyserne skal være når man montere åbne filtre på sin kværn eller om det er nok med at flytte nålen et hak? der er tale om en cb400f fra 77

På forhånd tak smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Omdysning
  • Casper L
    Casper L Tilmeldt:
    jun 2010

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 4
    #2   23. jul 2012 Den kører fint når chokeren er til smiley

  • Casper L
    Casper L Tilmeldt:
    jun 2010

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 4
    #4   23. jul 2012 tak tak, jeg ser på det.

  • #5   23. jul 2012 De skal ikke være højere, men hullet i dem skal være større, vi startede gerne med at rive 2 størrelser op og så ud og køre for fuld rulle.

  • #6   23. jul 2012 Nålen styrer mellemområdet, hoved dysen det sidste på gashåndtaget, kør til et værksted hvor de kan måle gasserne mens den kører.
    Fuldgas skal selvfølgelig passe, men det er egentlilg i dellast området det er vigtigst, her skal CO ligge fra 0,5 til en 2-3 stykker alt efter hvad der er muligt, jo lavere bedre benzinøkonomi. Ofte opstår problemer med brændte ventiler ved vedvarene dellast, er COen for lav stiger forbrændingstemperaturen, ikke godt.
    Hvis du har den originale luftfilter kasse er den langt at fortrække frem for åbne filtre, åbne filtre bliver påvirket af sidevind m.m., nok til at ændre blanding, måske kun på 1 eller 2 af karburatorene. er den justeret korrekt kan den køre fint, men evt, merluft kan magre blandingen ud på den enkelte cylinder, men defekter til følge


Kommentér på:
Omdysning

Annonce