1.953 visninger
|
Oprettet:
Zx9r turbo {{forumTopicSubject}}
Hej MC galleri
Jeg er den glade ejer af en Kawasaki zx9r fra 1998 den har kørt 71.000
Og skal splittes ad til vinter og have den store omgang..
Men det skal så være den helt store tur med Turbo på!
Planen er og købe smedet stempler, stål toppakning og nye knaster og plejstænger osv osv..
Jeg søger en gut der har prøvet det før som jeg evt kunne få er nummer på og snakke med om hvad det omhandler..
Jeg kan lave det meste selv. Mangler sig også nogen mål på tolerancer osv osv når den skal køre med tryk..
Skriv endelig en SMS på 20678339. Mvh og god dag.
jan 2012
Følger: 14 Følgere: 39 MC-er: 8 Emner: 55 Svar: 10.026
mar 2004
Følger: 3 Følgere: 26 MC-er: 5 Emner: 14 Svar: 1.478
mar 2009
Følger: 12 Følgere: 108 MC-er: 2 Emner: 54 Svar: 1.340
Fedt projekt, held og lykke med det! Husk at oprette et album og lad os se hvordan det går
mar 2009
Følger: 69 Følgere: 375 MC-er: 1 Emner: 497 Svar: 11.686
mar 2005
Følger: 34 Følgere: 32 MC-er: 1 Emner: 12 Svar: 348
Ellers byggede Mads Lund en omkring årtusindskiftet. Du skal nok lede i gamle nyhedsgrupper for at få mere info.
dec 2012
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 1 Svar: 1
Og tror bestemt ikke at det koster det sammen som en ny h2 til 250 tusind
Men tak for hjælp vil jeg prøve
dec 2007
Følger: 69 Følgere: 90 MC-er: 16 Emner: 64 Svar: 3.005
Og en karburator motor er bare ikke sagen.. FI er lagt letter at styre de termiske problemer i = holdbarhed.
jun 2009
Følger: 44 Følgere: 54 MC-er: 2 Emner: 351 Svar: 2.610
Og for øvrigt så holder toppen ikke på en 98 model , du skal op i E modellen 2000 og frem før det holder noget, og det er stadig en karburator model
Find dig feks en GSXR 1000 mellem 2000 og 2004 , de er lidt nemmer at have med at gøre
Nåe ja sådan en har jeg da til salg + 3 andre fra 200- 550 hk
www.kvikteam.dk
aug 2004
Følger: 24 Følgere: 51 MC-er: 18 Annoncer: 3 Emner: 57 Svar: 641
Og Google er godt.
aug 2009
Følger: 6 Følgere: 19 Emner: 49 Svar: 610
Jeg ville dog være nervøs for om motoren vil bryde sig om det, den motor er ikke bygget til at køre med trykladning, den har rendt 70K + og du har ikke nogen motorstyring at indstille/køre den ind på, men derimod en karburator som du skal rodde med oveni - Det bliver et projekt der kommer til at give dig hovedpine indimellem samt(frygter jeg) skuffelser - Tror ganske enkelt at du kommer til at skifte langt flere komponenter end du på nuværende tidspunkt overhovedet kan forestille dig!
Har ikke den store indsigt i MC med trykladning, men har roddet med biler(sportsvogne/Supra i en del år og oplevet MANGE bitre skuffelser over motorer som endda på papireret vare egnet/udviklet til at køre med tryk, men hvor det alligevel krævede langt, langt mere end hvad godt var og selv da måske aldrig helt lykkedes, ihvertfald ikke med ret mange af de oprindelige dele!
nov 2014
Følger: 1 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 26 Svar: 97
jun 2009
Følger: 44 Følgere: 54 MC-er: 2 Emner: 351 Svar: 2.610
Prøv lige at søge på Kawasaki Zx9 årgang 96-99 og deres problemer med toppakning, vil du så samtidligt hæve komp. under forbrænding så går det først gal
Topstykke og cyl er simpel hen for tynde på den model
maj 2004
Følger: 87 Følgere: 89 MC-er: 2 Emner: 40 Svar: 3.720
okt 2004
Følger: 59 Følgere: 181 MC-er: 10 Emner: 18 Svar: 796
maj 2019
Følger: 1 Følgere: 21 Emner: 15 Svar: 946
nov 2008
Følgere: 62 MC-er: 6 Emner: 64 Svar: 1.109
okt 2004
Følger: 59 Følgere: 181 MC-er: 10 Emner: 18 Svar: 796
Zx9r turbo