{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
825 visninger | Oprettet:

Ricki  S
Ricki S
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Hård/blød skiftene forbremse {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen.

jeg har fået købt mig en m800 fra 07
og jeg er utrolig glad for den, men der er dog et lille problem med forbremsen..

når jeg triller under de 50km/t og bremser, vælger forbremsen at skifte mellem at være hård og blød under hele opbremsningen, og det føles som om at den ikke rigtig vil bremse når jeg triller i kø..

Er der en eller flere venlige sjæle der kan forklare mig hvorfor og hvad jeg kan gøre??

Hilsen Ricki
Go tur!!! smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hård/blød skiftene forbremse
  • #2   21. apr 2015 elller skæv bremseskive

• Ricki  S
    Ricki S Tilmeldt:
    apr 2015

#3   21. apr 2015 Tusind tak smiley
    jeg har selv tænkt på at det kunne være luft i systemet så det vil jeg helt sikkert få gjort..

skæv bremseskive kunne self. også være skyld i det. så det må jeg tjekke samtidigt
    Tak for de hurtige svar! smiley

• #4   21. apr 2015 Skæv bremseskive. Hvis du kører i høj fart og bremser let, ryster den så i styret?

• Ricki  S
    Ricki S Tilmeldt:
    apr 2015

#5   21. apr 2015 Det har jeg egentlig ikke lagt mærke til. Det må jeg lige teste i morgen smiley Tak

• #6   21. apr 2015 Skiven er ikke nødvendigvis skæv. Det kan ganske enkelt skyldes at du ikke kan finde ud af at bremse ordentligt smiley
    Gør skiven grundigt ren, kontroller dine bøsninger er løse, bryd overfladen med grov smergellærred eks korn 80, rens med bremserens, skift dine klodser til sinter metal og så skal bremserne ellers bare have nogle tæv! Op i fart og kraftig nedbremsning igen og igen. Efter lidt tid føles bremsen bedre og bedre.

• #7   22. apr 2015 Udluft har du udstyr så mål om skiven er skæv eller sidder skævt men ville som en skriver skille det ad og rense det god op så at er rent og køre som smurt og hvis klodser trænger så skift ellers er det bare lufte ud til du bliver grøn

Kommentér på:
Hård/blød skiftene forbremse

Annonce