1.050 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Kim E
Kim E
Følger: 1 Emner: 14 Svar: 37

START Problemer Zxr START Problemer Zxr

Hej.

Min Zxr 750 '91 har startproblemer.

Ved tryk på elstarten klikker relæet kun.
Der er fin 12,7 v på batteriet, og ved tomgang 13,4 v.

Mc'en kan løbes igang, men den vil ikke starte på elstart.

Nogle idéer? Kan det være starteren, når den kan løbes igang?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af 5g til tv 1.700 kr.
  • Græsslåning 500 kr.
  • Beskæring af 10 m bøgehæk 2.800 kr.
  • Bicycle Adjustments 300 kr.
  • Sætte gardinstænger + gardiner op 1.000 kr.
  • Ophængning af loftelampe 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  START Problemer Zxr
  • #1   10. jun 2014 stell forbindelse ..

spænd efter fra batteri på begge poler .

eller dit batter der er dårligt.

ja også selv om det viser 12,7 volt .

prøv med start kabler på fra bil . hvis den starter fint . så på med nyt batteri .

mvh

• Kim E
    Kim E Tilmeldt:
    jul 2008

#3   10. jun 2014 Tak for gode svar allerede. Har forresten prøvet med startkabler, der skete intet.
    Jeg har renset irret væk fra relæet...

• #5   10. jun 2014 hvis den ellers starter nemt, med en løbetur, tror jeg det er starteren, ville køre til mc forretningen, og give dem en timeløn, så har du svaret.. hc

• #6   10. jun 2014 The early ZXRs had some starter motor problems that caused a click. Sorry I cant find it now but I think there was a guide for overhall in one of the workshp or haynes manuals. If the sugestions above don't help it might be worth googling.

Best

Tim

• Kim E
    Kim E Tilmeldt:
    jul 2008

#7   10. jun 2014 Yes den får lige fuld opladning i nat, hvis det ik virker, er det nok næst bud

• #8   10. jun 2014 ps. har selv prøvet, at min klikkede på starteren, det var ikke starteren, eller batt, men , hvis jeg drejede nøglen frem og tilbage så kom den , har prøvet dette et par gange, prøv, hold starteren inde og drej nøglen frem og tilbage, nogle gange mens du holder start knappen inde.. hc

• Kim E
    Kim E Tilmeldt:
    jul 2008

#9   12. jun 2014 Har skiftet batteri idag så det var ikke det.
    Der er vel ik nogle af jer der kan måle en mc igennem og bor tæt på Viborg?

Døjer med nakken pt og vil ha problemer med trailer og mc!

• #10   12. jun 2014 Take the starter motor out and try it on the bench. They are really easy to remove, dont follow the instructions in the manual, just squese a bit and you can reach all the bolts without taking anything other than the right had side fairing off. If it doesnt do more than click then you could try a new one or something like this?

http://www.wemoto.com/bikes/kawasaki/zxr_750_h1/89/picture/starter_motor_repair_kit/

It could also be the relay (or other things mentioned above) but we used to have more problems with the starter motor its self.

Best

Tim

Kommentér på:
START Problemer Zxr

Annonce