1.880 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Wheelie træning =) Wheelie træning =)

Her til aften brugte jeg lige en time på baghjuls træning resulterede i 2 gode power/pushup Wheelie i 1 gear og en god clutch Wheelie i 2 gear megen nøøøøøj det svært ikke at panikke og smide gassen og træne bagbremsen haha lidt ondt i kuglerne smiley nogle gode råd? Køre på 98 srad 750

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Jeg skal have isoleret et skur 12.500 kr.
  • Kogeplade installation 600 kr.
  • Handyman 500 kr.
  • Almindelig rengøring i hjem 430 kr.
  • Bortskaffelse af afklippet hæk 900 kr.
  • Removing old sink and tap, attaching new sink and tap 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Wheelie træning =)
  • #1   20. aug 2013 æh panik? - du skal vel bare blive mere fortrolig med hvad du har gang i! Mit råd er at du tager dig god tid og øve, sådan en srad har jo fint med kræfter. Så det er bare op på hesten og finde et egnet sted, også tager du den bare stille og roligt, når du finder balancepunktet og er fortroligt med det i 1. gear, så fortsætter du bare med 2. 3.4.... det er bare og holde hanen stram også ligge pres på gearpedalen sådan en 1000-1500 rpm, før du ryger i begrænseren... smiley Den går ikke bagover, trust me smiley

• #2   20. aug 2013 jeg synes personligt det var nemmest at lære i 2 gear da den ikke går op lige så voldsomt og først da jeg havde helt styr på den der begyndt jeg i 1 gear

• #3   20. aug 2013 1. Gear til 5-6000 omdr. Slip kort gassen og så giv gas- så er det bare at styre den videre derfra.. Ellers 2. Gear ca.70km/t koblingen ind med fuld hane og slip koblingen , så løfter den sig stille og roligt (det gør min i hvert fald) - skulle i øvrigt hilse fra to civil betjente og sige at det gør man ikke på offentlig vej - det koster!!

• #4   20. aug 2013 VR hellere ikke på offentligt vej. smiley en makker firma grund

• #6   21. aug 2013 Wheelier må kun udføres på privat grund med politi overvågning og dronningens tilstedeværelse..

• #7   21. aug 2013 Jeg ville bruge 1 gear også koblingen, kør en 30-40km/t, det syntes jeg er "skønnere" fremfor at gøre det med gassen allene (min kan heller ikke med kun gas :P)

• #8   21. aug 2013 Var der ikke en gruppe her på MCG hvor vi var 100 tilmeldte som skulle ud og wheelie træne med trænings cykler forsvarligt og hver lægge en ~1000+ for en god sjov dag, men det blev da aldrig til noget?

• #9   21. aug 2013 Morten hvis du ved 6000omdr. slipper gassen kort og giver gas igen, skal den nok løfte sig:)........i 1.gear

• #10   21. aug 2013 Min 400 går på gassen alene. Så kan din også morten

• #11   21. aug 2013 Syntes bare min kommer voldsomt op hos jeg vrider øret smiley

• #12   22. aug 2013 det handler jo om kontrol, ligeledes skal du lige kende den, jeg tænker lidt om den er justeret ordentligt ind. Jeg havde selv tidligere en hayabusa, som gik alt for fed, hvilket resulterede i den druknede når man kørte aktiv, også kom lige på en gang, dvs. folk kiggede mærkeligt, når man i et fladt venstresving kørte sidelæns ud... og heller ikke noget der vagte mere tillid til cyklen. Efter jeg fik den justeret, fik den 10 hk mere i mellemområdet, (det du bruger mest) og 6 hk på toppen og gik meget bedre, med direkte gasrespons.
    Men synes du den er for voldsom i 1. så må du jo prøve om du kan løfte den i 2. gear...
    Den er ikke gearet voldsomt ned?

• #13   22. aug 2013 Jonas (odense): ikke før den bliver justeret i karburatorene, den er ret død i mellem området smiley

• #14   22. aug 2013 Ja det er sgu da træls! Så er der lidt at lave til vinter smiley

Kommentér på:
Wheelie træning =)

Annonce