3.005 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

jonas k
jonas k
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 7

Karburator problem! honda cb 750 k fra 81. Karburator problem! honda cb 750 k fra 81.

Hej MG

Jeg har lige skiftet motor på min Honda, jeg bruger nogle karburatorer som ikke har været i brug i mange år..
Den er med vakumstyret gasspjæld.
Desværre så flyder de over når de er sat til.
Jeg har justeret svømmer højden flere gange men uden held, og jeg har renset dem så godt jeg kan. Hvad kan problemet være?
Kan svømmeren evt være blevet for tung?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montage af køkkenarmatur 800 kr.
  • Haster! Silikone fuger på badeværelse 1.300 kr.
  • Hænge vinreol op 350 kr.
  • Ophængning af lamper 600 kr.
  • Ny stikkontakt, der skal bores i væggen 600 kr.
  • Samle legetårn undendørs 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Karburator problem! honda cb 750 k fra 81.
  • #1   21. nov 2011 Nu kan jeg ikke helt huske typen.
    Men benzinen kan rende ved siden af lukkenålhuset.
    Sidder der en o-ring der, der er mørned er det der den er gal

• #2   21. nov 2011 Hvis der er hul i svømmeren, så bliver den for tung.
    Men som nævnt, så kig på o-ringen og svømmeren

• jonas k
    jonas k Tilmeldt:
    feb 2008

#4   21. nov 2011 Sidder O ringen der hvor svømmer ventilen skal lukke tæt eller? Karburatorne har kun kørt 27000 og svømmerventil ser ny ud.. Cyklen har stået stille siden 85 så det lyder sandsynligt at noget er mørnet eller blevet hårdt..

• #5   21. nov 2011 Køb et rep sæt til dem,og få dem ultralyds renset, de er helt sikkert mørnet og evt iret visse steder som du ikke lige kan se ( i nogle af de små kanaler ) rens dem ikke ved at stikke ståltråd igennen.
    Hvis du kan, så få fat i et org. repsæt ( ved godt de koster mere ) de passer 100%, det er så små tolrancer en karb har at arbejde med.
    Har prøvet med en suzuki GS 850 hvor jeg ikke kunne få den til at tætne med de sæt jeg købte hos max ( købte 2 sæt a 4 til 4 karb, inden jeg opgav ) så købte jeg det org. og det var løst..( det er mange år siden nu og den kører stadig )

• jonas k
    jonas k Tilmeldt:
    feb 2008

#6   21. nov 2011 Jeg syntes bare at 3000kr er mange penge at smide efter den hvis der er en anden løsning.. Så ser om der ikke er noget andet galt inden jeg ofre en masse penge..

I skal have mange tak for de hurtige svar..

• jonas k
    jonas k Tilmeldt:
    feb 2008

#8   21. nov 2011 Er der en som kan fortælle mig præcis hvor den o ring sidder som der er snak om..?

Kommentér på:
Karburator problem! honda cb 750 k fra 81.

Annonce