987 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Hvor sidder min sikring? Mini gixxer Hvor sidder min sikring? Mini gixxer

Hey alle!

Lille forsættelse på genoplivningen af gixxeren.

Jeg kan ikke få gang i noget af elektronikken på mini gixxeren. Jeg har været ude og købe ny tændingslås. Men stadigvæk intet liv i instrumentlamperne..
Nu mistænker jeg at der måske skulle være gået en sikring et sted. Men jeg er meget i tvivl om hvor de sidder, hvordan de ser ud, og hvordan jeg tjekker om de er fundet. I min manual står der kun at de er 20A og gerne skulle sidde på højre side.
Jeg har taget nogen billeder af det jeg mistænker for at kunne være sikringer, men synes ikke det ligner en sikring som jeg synes den burde se ud, kan jo ikke se noget form for indikator der siger at de er sprunget?

Har oprettet et fotoalbum med billeder af diverse mistænkelige dele.

På forhånd tak for hjælpen.

Mvh Simon

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Stort og tungt spejl og 4 billeder 550 kr.
  • Rengøre træterasse 1.500 kr.
  • Installer 3 pendel lamper 500 kr.
  • Elektriker 1.200 kr.
  • Ophæng af spejl på badeværelse 500 kr.
  • Rodfræsning 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor sidder min sikring? Mini gixxer
  • #1   15. mar 2011 midterste billede i næst nederste række er sikringsholderen, der er plads til 2 sikringer hvoraf den ene er en "reserve" uden stikforbindelser.

• #2   15. mar 2011 synes ikke jeg kan gennemskue den sikring... Hvordan kan jeg se om de er sprunget?

• #3   15. mar 2011 Ved i hvor jeg kan købe sikringer til mc'er..?

• Michael H
    Michael H Tilmeldt:
    apr 2006

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 52
    #4   15. mar 2011 Som Allan skriver er det sikringsholderen på miderste billede i andensidste række, og det ser ud som at der ikke sidder nogen sikring i. Smut hen på det lokale autoværksted og køb 2, 20A sikringer. Ta eventuelt sikringsholderen med, så du får de rigtige. Den ene er bare en reserve sikring.

• #5   15. mar 2011 Meget underligt at sikringerne er røget af synes jeg.. Kan de virkelig have væltet så meget rundt på den :S

Kommentér på:
Hvor sidder min sikring? Mini gixxer

Annonce