1.029 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

MZ startproblemer. MZ startproblemer.

Hejsa

Min kære MZ TS 150 har lidt startproblemer når den er kold, hvorimod når den har været i gang et kort stykke tid, så er det intet problem at starte den.
Er der nogen der ved hvad det kan skyldes?

Har ikke den helt store viden, så det kan godt være det bare skyldes en fejl 40 smiley

Mvh. Mads Tønder

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Min tørretumbler skal tilsluttes en kontakt. Den skal løftes ned af vaskemaskinen og løftes op igen. 800 kr.
  • Ophæng af 2 spejle + en lampe 1.090 kr.
  • Strøm under min vask 750 kr.
  • Opsætning af svævehylder og billeder 500 kr.
  • Mit toilet tager ikke nok vand ind 1.200 kr.
  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  MZ startproblemer.
  • #1   4. okt 2010 Har du tjekket tændrør og kabler for fugt og ir, og hvad med lidt kaburator sprit, tror det kan gøre det.

• #2   4. okt 2010 et stk nyt tændrør skal da prøves..............

• #3   4. okt 2010 Har du kigget om der er nok power på batteriet, når der bliver koldt så har batterierne det hårdere.

• #4   4. okt 2010 Start med at tjekke tændrør og tændingstidspunkt. Og så kan du gå videre til at rense karburator og tjekke for falsk luft.

• #5   4. okt 2010 Tak for input.

Har lige været i t-svansen og købe en lader og laderen viser at batteriet er ret dødt, så prøver lige at lade det til imorgen og se om det hjælper.

Skilte karburatoren ad og den så fin ud og der kommer masser af benzin ud.

Syntes bare det er mærkeligt at efter den har kørt et kort stykke tid, så starter den fint på kickstarteren, men det bliver værre og værre at starte den om morgenen. Blev nødt til at løbe den igang idag, da jeg skulle hjem fra skole.

Kommentér på:
MZ startproblemer.

Annonce