Hugger i det ved brug af forbremse. Hugger i det ved brug af forbremse.
Hej Alle..
Jeg har en kammie der har en cbr, vi har for nyligt skiftet pakdåser på forgaflen. og efter den demontage opfører forenden jeg underligt ved bremsning med forbremsen.
Ved hård opbremsning sætter forgaflen sig fint ned og bremserne bider godt, ingen problemer.
Men ved delvis bremsning hvor man stille og roligt øger bremse mængden, er det lige som om at forgaflen går ned i hak og ikke flydende, lige som om der er etager på forgaflen hvis i forstår.
Er vi ude i noget slidt hovedcylinder?
Vi har givet den lige tynd nok forgaffelolie, men det burde jo ikke skabe den slags opførsel, snaere lave forgaflen for blød (det er den dog ikke)
Er der nogle der har oplevet noget ligende, inden jeg begynder at skille det hele ad?
jul 2008
Følger: 2 Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 47 Svar: 4.773
Har bestilt et nyt kronrørsleje, da mit godt kan have fået nogen tæsk da jeg bøjede gaflerne
Men det burde jo ikke være det problem i har med CBR'en, så ved faktisk ikke hvad det kunne være når i bare har skiftet pakninger på dyret.
jul 2005
Følger: 4 Følgere: 4 MC-er: 2 Emner: 29 Svar: 1.001
Så enten skal der lige renses greb, eller også skal der et rep kit til hovedcylinderen
Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.708
jul 2005
aug 2005
Følger: 4 Følgere: 5 MC-er: 2 Svar: 91
altså der hvor stemplet går ind
hvis det er knas tør - så går det ofte i hak
en smule silikoneolie eller andet som ikke angriber
hvis det stadig hugger ville jeg nu nok kigge på om stemplerne i kaliberne går godt og jævnt
- har i renset dem?
Lars
jul 2005
jul 2005
Hugger i det ved brug af forbremse.