628 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

GIpro gearindikator GIpro gearindikator

Jeg er ved at montere en gearindikator på min blackbird, men har et problem. Når jeg montere ledningen til omdrejningstælleren holder den op med at virke, og når jeg vil programmere gear indikatoren vil den ikke vise hvilket gear jeg er i. Er der nogle der ved hvad der kan være galt. ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til rep af kanttråd til robot plæneklipper 600 kr.
  • Opsætning af håndvaskamatur 500 kr.
  • Find fejl11 på opvaskemaskine 250 kr.
  • VVS-installatører 1.950 kr.
  • Installation af nyt tv 500 kr.
  • Handyman til opsætning af brusesæt 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  GIpro gearindikator
  • #1   1. apr 2010 Højst sansynelig en forkert ledning. Jeg monterede en gi-pro indikator på en zx9´er sidste år med præcis samme symptomer. Jeg har kigget på lidt diagrammer efterfølgende, men nåede aldrig at få sat den ledning til som jeg mener er den rigtige i følge diagrammerne.

• #2   2. apr 2010 Både stikket og den løse ledning skulle være monteret rigtigt efter mce`s ledningensdiagram. men vil tjekke forbindelsen i morgen. måske kan det være noget stel der ikke er god nok. Andre må gerne komme med forslag.

• #3   2. apr 2010 Det er ledningen som du tilslutter til ecu´en som skal være den rigtige. Det andet stik er idiot sikkert, men tjek farven på ledningen i dit originale ledningsnet diagram og jævnfør med farven som gi-pro har skrevet i brugsforvirringen.

• #4   2. apr 2010 Det skulle være den rigtige farve. Har tjeket Det er det jeg ikke rigtigt forstår hvorfor det ikke virker, men det kan vel også være forbindelsen på stikket der ikke er godt nok der må den jo trække stel igennem.

• #6   2. apr 2010 Det er den gul/grønne Det er det der står i instruktionen til indikatoren.

• #7   2. apr 2010 Problemet er løst det var forkert farvekode på ledningen i instruktionen til Gipro Gearindikatoren. Tak for hjælpen Steffen J. Et stort 5tal til dig

Kommentér på:
GIpro gearindikator

Annonce