527 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Hjælp til ladning Hjælp til ladning

Min GSX 400e fra 82 lader ikke nok...Den skal gerne lade med 13-14 volt når motoren kører med 5000 omdrejninger. Hvis jeg starter motoren, kører den ved 5000 rpm og tænder lyset. er den knap nok 12 volt....men der er alligevel udsving på voltmeteret, altså den stiger en smule med omdrejningerne.

Kan det passe at det måske er statoren....har i øvrigt lige haft problemer med et løst svinghjul så fik sat et nyt et på. Problemet opstod allerede med det gamle svinghjul.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hylder, rullegardiner og hyldedele skal nedtages og bortskaffes 2.000 kr.
  • Forbedring af digital foto 300 kr.
  • Balkony door handle 2.000 kr.
  • Trægulv buler 2.000 kr.
  • Elektriker tilslutning af varmvandsbeholder 1.200 kr.
  • Montering af TV på væg med beslag 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til ladning
  • #1   8. mar 2010 Kunne forstille mig at løsningen af problemet er ens for mange cykler....Er bare så bange for at jeg ikke kan have den klar til når det bliver godt vejr. Jeg skal have løst det inden så længe.

• #2   8. mar 2010 hej nu kender jeg ikke den cykel men køre den med statoren i olie bad ? da du skiftede svinghjul er du da sikker på at det du skiftede det ud me dvar 100 % magen til ?
    evt køre den med kul ? tjek længden på dem.
    vis du har mulighed for det så sæt en ampare tang på det kabel der går fra ensretteren op til resten med + strøm og se hvad den siger.

• verner a
    verner a Tilmeldt:
    sep 2007

Følger: 1 Emner: 12 Svar: 25
    #3   8. mar 2010 Jeg prøver igen. Tjek hvor mange magnetpunkter du har på de to svinghjul, det skal helst være det samme ellers har du nemlig problemet som du har nu. Jeg har selv været turen igennem med mit svinghjul.

• rasmus t
    rasmus t Tilmeldt:
    maj 2009

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 345
    #4   9. mar 2010 Går alle 3 ledninger fra statoren til regulatoren, eller som på nogle suzukier, går en af dem over lyskontakten og tilbage igen, så er der stor mulighed for dårlig forbindelse den vej.

Kommentér på:
Hjælp til ladning

Annonce