561 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
5 Svar
dims i for lygte dims i for lygte
hej jeg har llige købt en suzuki gt 380, den kan ikke starte endnu, var igår ved at kigge lidt på strømmen, og fandt en lille modstand tror jeg det er inde i lygten, den er ca. 2,5cm høj og 2cm bred. der går 6 ledninger ind i den, 2 sorte med hvid, 2 orange, en grøn m. orange, og en hvid (mener jeg) er der nogle der ved hvad den er til ? der er genemgang mellem de 2 sorte m hvid, og de 2 orange..
hilsen søren.
0 synes godt om
sep 2005
Følger: 5 Følgere: 146 MC-er: 3 Emner: 102 Svar: 2.006
Den sorte og orange er vist lidt tykkere..?? ikke sandt..??
Så er det hovedledningerne direkte fra tændingslåsen.. forsyner det der skal virke når du har slået tændingen til..(så her kan du jumpe dit evt. ekstra udstyr til (husk sikring))
Den grøn/orange som må være grøn/gul indgår vist i instrument visningen så hut jeg visker - olielampen.. men kan ikke lige gennemskue de hvide for den smule jeg kender til det plejer det at være noget med det korte eller lange lys..?
Men hva' det så skal i boks med olielampen for ved jeg ikke.. ;-))
(måske det lange lys tænder når den mangler olie.. he..he..)
nej - det ville være nemmere hvis du fortalte om alle stikkene i forlygten, - så må vi kunne regne os frem til det via udelukkelsesmetoden.. ;-))
ikke meget hjælp.. !
sep 2005
når man nu går og tænker over det.. kommer det jo til een i små doser .. ;-)) (hurra for langtidshukommelse.. ;-))
grå er instrumentbelysning
sort m gul er omdrejningstæller
sort m grøn er temp. instrumentlampen..
fik jeg nævnt alle sort m hvid er minus til den enkelt opgave..
tynd ren sort er vist V afviser.. lysgrøn vist H..
båp..båp hva mangler vi dér i dit lygtehus..?
jo forresten - hvid er alt til det korte lys, - for de gule og gul m hvid er til det lange hhv. kontakt/til pære/til indikatorlampen
(altså - tyk til pæren og tynd til instrumentet (som hun sagde igår.. hø..hø.. ;-))
nå så - tror jeg vi nåede vejen rundt..?? hvis du har andre ledninger eller farverne er helt hægtet af så må vi lige høre om det.. ;-))
sep 2005
sep 2005
(altså stadig gul til almindeligt langt lys - alene..;-)) he..he..
jow..jow.. KOM ikke hæ'ær.. ;-))
apr 2006
Følger: 61 Følgere: 60 MC-er: 6 Emner: 69 Svar: 374
suk..prøver igen imorgen.
tak for hjelpen.
dims i for lygte