Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til rep af kanttråd til robot plæneklipper 600 kr.
  • Opsætning af håndvaskamatur 500 kr.
  • Find fejl11 på opvaskemaskine 250 kr.
  • VVS-installatører 1.950 kr.
  • Installation af nyt tv 500 kr.
  • Handyman til opsætning af brusesæt 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  GIpro gearindikator tapper batteri ?
  • #2   5. apr 2009 som der står i monteringsvejledingen, anbefaler de at tage strømmen fra bremselyskontakten, eller anden ledning der går overtændingskontakten, da den ved stilstand over 14 dage vil tappe batteriet

• #3   5. apr 2009 hmmm tro du bare ikke at det er fordi den har stået vinteren over . .

uden at du måske har ladet på dit batteri . . eller

my 5 cent

mvh

• #4   5. apr 2009 Jeg har også en gipro på, monteret direkte over batteriet. Den tapper batteriet på mindre en 14 dage hvis jeg ikke køre på den.

• #5   5. apr 2009 Den er monteret med en plus direkte på batteri, dette er lave af forhandler, og der kommer selvfølgelig først lys i når der er tænding på,
    men der står osse at i standby bruger den 3,6 mA, og nej -K6- har ikke ladet på batteri i vinter (5 måneder)....... men hvorfor skal den stå med standby strøm på ? er det hvis man bruger tændnings begrænsninger i den som der osse er ?

• #6   5. apr 2009 Jeg har osse købt nyt batteri , det andet viste 4,9 volt ;-))

• #8   5. apr 2009 som jeg har regnet ud, tapper GIpro indikator batteri for 1 A / 11 dag så kan i selv regne ud hvornår batteriet er tappet... men som der står man kan osse tilslutte den røde ledning på anden 12 V + bare den får 12 V+ fra en ledning når den er startet.. den taber heller ikke sin hukommelse af den grund, selv om den står ud + konstant

• jan a
    jan a Tilmeldt:
    okt 2007

Følger: 1 Svar: 3
    #9   23. apr 2009 Plus ledning føres direkte til batteriet og GIpro bruger i stand by kun 3 mA. - Se mere på www.mcsport.dk og www.modeloversigt.dk

Kommentér på:
GIpro gearindikator tapper batteri ?

Annonce