791 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Spraymaling gør en skæv :D Spraymaling gør en skæv :D

Hej allesammen og glædelig påskeferie!

Jeg vil lige bidrage til det dejlige forum, med en lille bemærkning om at lak på spraydåse, og især klarlak, gør en så glad i hovedet smiley Står endda udenfor og sprayer, men alligevel, kan man mærke lidt til det.
Og har også fået skyllet øjne 2 gange pga noget benzinsprøjt, men hvad faen, det er jo en hobby at pille ved maskinen smiley

Og nu sidder jeg så og venter på at kunne spraye de sidste 3 dåser klarlak ud over skidtet smiley

Hvad med jer andre. Hvad går i og piller med sådan en flot påskeeftermiddag?

P.S: Jeg har ikke kunnet finde en malermaske, og jeg har heller ikke noget transportmiddel til at køre ud at hente en...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte gardinskinner op i betonloft (Vidga ikea) 300 kr.
  • Tilstoppet toilet 1.000 kr.
  • Handyman to fit some blinds 1.000 kr.
  • Install shower mixer 500 kr.
  • Hænge gardiner op 500 kr.
  • Installere vaskemaskine 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Spraymaling gør en skæv :D
  • #1   31. mar 2010 hahaha jeg stod INDENFOR og malede min, om jeg blev høj? nøøø fik nærmere hovedpine, så jeg måtte male, og så forlade værkstedet med gennemtræk.. Jeg går og tumler med det sidste elektriske, fatter jeg hat af jo..

• #2   31. mar 2010 Et par småting, der lige skal samles, og så venter jeg på resten af sagerne fra maleren så de kan komme på og så er hun sgu køreklar igen! smiley

• #3   31. mar 2010 Sese Simon, du forstår at betale en maler for det grove arbejde smiley
    Jeg har ikke råd, så jeg købte 8 dåser diverse maling i et byggemarked, og gik igang selv. Det er ikke så kønt men rustikt smiley og så er den ihvertfald rustsikret nu. Og Carl, det elektriske er da skidesjovt, man skal bare huske at have 10 ekstra sikringer liggende smiley

• #4   31. mar 2010 hahah jeg fatter nada af det, men jeg fatter snart noget om lyset til lygten, bremse/konstant og nummerplade lyset, samt hvor mit blinkrelæ sidder, så næste gang jeg skal rode med sådan noget ved jeg da hvad det er... Regner med næste år, at have haft alle dele i hånden på et eller andet tidspunkt, så man kan lære sin udkårende at kende 100 p:D har du billeder af dit projekt, jeg har jo lige taget nogle efter jeg selv malede, det synes jeg da blev godt:D

• #5   31. mar 2010 Mangler kun at smide en ny pære i baglygten og så vaske dyret. Så er sæson 2010 klar ;o)

• #6   31. mar 2010 Ja du ser også ud til at have givet dig lidt bedre tid smiley Jeg sleb det hurtigt igår, og sjappede det første maling på. Man kan stadig se nogle af ridserne men, nu er det i det mindste dækkende og tyk malet.
    Jeg har taget nogle billeder men venter lige med at lægge dem op.
    Og jeg lærte også min CB400/4's ledningsnet godt at kende for 1 år siden...Du har helt ret i, at man først føler sig rigtig forbundet med sin maskine, når man har stået med lortet skilt ad mellem de blødende, olieindsmurte hænder.

• #7   31. mar 2010 Fed gammel gsx'er Kristian. Prøvede sådan en lige da jeg havde fået kortet, og nej den trækker dejligt. (Og lyder feedt)

• #8   31. mar 2010 Tja, da jeg ikke har grejet til pulverlakering, og da det kun drejede sig om en reparation (det handler jo om at ramme farven, så den matcher), var det nu ikke sååå galt.. smiley

• #9   31. mar 2010 Nej okay smiley Jeg ville nu gerne have en rigtig sprøjtepistol, og glasblæser, meeen det har jeg ikke så må lave det selv. Så er det også sjovere at køre den til Nordkap til sommer, for så har folk noget at spørge om: "Har din motorcykel altid været så grim?" ;D

• #11   31. mar 2010 Haha Rasmus smiley
    Jeg er noget frem til det udløbne morfin inde fra sygehuset.... Det er godt at falde i søvn på

• #12   31. mar 2010 dele rasmus ?

• #14   1. apr 2010 frækt smiley

Kommentér på:
Spraymaling gør en skæv :D

Annonce