413 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Skitøj Skitøj

Jeg står og skal på en lille ski weekend iforbindelse med mit ophold i Finland. Problematikken opstår nu i at jeg ikke har noget skitøj. Jeg ved det kan købes, men er ikke meget for at købe det, da jeg kun skal bruge det i en enkelt weekend, samt at der måske ikke er plads i min kuffert, da jeg, udover almindeligt tøj, også skal have arbejdstøj med, da jeg skal arbejde der oppe.

Hvad kan jeg gøre istedet for? Jeg har skiundertøj, da jeg brugte det da jeg kørte mc.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af 2 spejle + en lampe 1.090 kr.
  • Strøm under min vask 750 kr.
  • Opsætning af svævehylder og billeder 500 kr.
  • Mit toilet tager ikke nok vand ind 1.200 kr.
  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Handyman to hang up 3 shelves and 2 pictures on concrete walls 989 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skitøj
  • #1   12. mar 2008 en arbejdsjakke og nogle gode regnbukser kan sagtens klare opgaven.....
    selvfølgelig afhængig af vejret.... hvis det er 25 graders frost skal du nok ikke stå for meget stille...

• #2   12. mar 2008 tjae kommer an på varmen. Da jeg stod i frankring stod jeg i ski undertøj, skibukser og en sweatshirt.
    Du må jo bedømme hvor koldt det er og så tage ekstra t-shirts og sweatshirts på, og så en jakke. Det samme med bukser, tag flere på hvis det er for koldt smiley

• #3   12. mar 2008 Temperaturen vil være lige omkring frysepunktet. Pt. er der -1 til + 1 grad og jeg skal afsted om ca 14 dage. Det jeg er mest usikker på at "benpartiet". Jeg har en vinterjakke, trøjer og t-shirts nok. Det er bare lidt sværer at tage 2 par cowboy bukser uden på hinanden.....;-)

• #4   12. mar 2008 Okay samme temps som i frankring. Hvis du har ekstra par skiunderdrenge så tag dem på. Evt tag nogle tynde bukser på inden under, så som trænings eller jokking bukser, og så cowboy bukser udenom.
    Hvis du har textil tøj til mc så tag dog bukserne på der? Der er ingen der vil kunne se knæbeskytterne i det, eller bedre pil dem ud hvis du kan.

• #5   12. mar 2008 Ellers kan du købe skibukser i bilka for 3-400 kroner - eller, kunne man i "sæsonen" omkring januar-februar, men kunne da være de havde nogen på lager..

• #6   12. mar 2008 Thomas K: Tanken har strejfet mig. Kunne se alt for sjovt ud og for at fuldende billedet så tag min mc hjelm på også. Men igen, der er sku nok ikke plads i kufferten.

• #7   13. mar 2008 hvis du har det så brug dit mc tøj... hele svineriet.... beskydter jo også hvis du sku ryge ned... kender et par stykker der gør det.. i deres læder dragte.. de stå også på ski som de køre mc... sindsygt og med hovedet under armen... smiley go tur

• #8   13. mar 2008 Sørg for at få noget vandtæt på som bukser, hvis du holder dig tør holder du varmen bedre.

Regn bukser er ikke skide godt da det kan være svært at få luft igennem dem, har du et bare goatex bukser feks et par mc , kunne du godt bruge dem.

Overdel kan være hvad som helst, dog helst noget du kan bevæge dig i, og holde varmen i.

• #9   13. mar 2008 haha på med den sorte læderdragt og tonet visir"
    "Ghostrider goes bananas in finland - vehicle: modified lightweight downhill ski"

• #10   13. mar 2008 "horsepower: 0
    Topspeed : more than enough"

• #11   13. mar 2008 Jesper (Vejle) R: DU frembringer nogle billeder på min nethinde, som jeg sagtens kunne forestille mig.....LOL smiley

Kommentér på:
Skitøj

Annonce