{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
785 visninger | Oprettet:

Mikkel  L
Mikkel L
Tilmeldt:
9. aug 2021
Følgere: 71 Emner: 15 Svar: 22

Beklædning {{forumTopicSubject}}

Hej derude,
Nogen gode råd til sommerbeklædning - synes det er svært at finde noget med lidt beskyttelse men som ikke er for varmt. Synes, at jeg har konsekvent har det for varmt i min MC jakke (uden fór, selvfølgelig).

Nogen gode råd til "sommer" MC jakker og andet god, luftigt sommer beklædning smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Beklædning
  • #2   1. sep 2021 En hoddy med fuld kevlar. Hat en der et vindtæt og med beskyttelse. Dejlig til de varme dage

  • #3   1. sep 2021 Revit ignition, læder og mesh/tekstil, lyner du vindforet i går den også til forår og efterår. en tynd uldtrøje indenunder og den klarer dage med 7-10c. Med disse kombinationer hverken sveder eller fryser jeg. (køb bukserne også, de lynes sammen u. problem på 10 sek. )

  • #4   2. sep 2021 Jeg har selv en mc hoodie, som er fin til de helt varme dage (dog med hætten lynet af, så man slipper for flagren og blafren). Min helårsjakke af adventure typen kan dog også fint bruges om sommeren, for selv med det indvendige regnfor, som kan lynes af, er der mulighed for god gennemluftning med ventilationsmulighed på ærmer, bryst og ryg.

  • #5   2. sep 2021 Trilobite denim jakke og bukser

  • Mikkel  L
    Mikkel L Tilmeldt:
    aug 2021

    Følgere: 71 Emner: 15 Svar: 22
    #6   8. sep 2021 Tak for svarene, skal helt sikkert lige have opgraderet garderoben frem mod næste sommer!
    Fedt med så mange fine svar og indblik i hvad andre har.


Kommentér på:
Beklædning

Annonce